“Pareltje! ”
Beoordeling van Nosh

Nosh
Geclassificeerd als nr. 2 van 990 Restaurants in Benidorm
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar ontdekten we dit restaurant waar we echt heerlijk hebben gegeten. Ook nu hebben we weer fantastisch gegeten. Alles klopt bij dit restaurant: super vriendelijke en alerte bediening, tongstrelende gerechten en lekkere wijnen. Vooraf een broodje, dan een amuse van het huis en daarna gerechten zoals lavendelkip, kip met zongedroogde tomaten met spinazie en feta... zalig!! Prijs kwaliteit is heel goed. Echt een verborgen pareltje!

29 april 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, de specialiteiten van het restaurant .
Was SUPER LEKKER. Vriendelijke bediening, ook aandacht en interesse voor de gasten, duidelijke uitleg over de gerechten,
Kortom , reserveren als je in Benidorm bent en genieten.

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons was Nosh een nieuwe ontdekking in onze zoektocht naar kwaliteit .
Warm onthaal, vriendelijke bediening en smaakvolle gerechten .
Hier is de klant nog koning.
Gevarieerde kaart en een iets duurdere prijsklasse, maar het is het waard.

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

heerlijk gegeten sympathieke kelner knus en gezellig alleen jammer om te zeggen maar de koffie is niet aan te raden maar dat heeft onze avond zeker niet verpest

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijke avond gehad. Mooie diverse keuze in heerlijke gerechten. Mooie opmaak van borden, vriendelijke bediening. Relaxte sfeer in een klein restuarant. 8 tafels. Zeker een goede keuze voor een heerlijke culinaire avond. Tip. Wel reserveren.

Reizigers die Nosh bekeken, bekeken ook

In Nosh geweest? Deel je ervaringen!