“Prettig verblijf”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Roborst, België
1 beoordeling
“Prettig verblijf”
Beoordeeld op 30 januari 2016 voor een verblijf in December, 2015

Aangenaam verbljjf in een mooie en rustige omgeving.
Tof appartement en alles is aanwezig voor een leuke vakantie.
Mooie tuin en zwembad en ideaal voor kinderen.
Dichtbij het winkelcentrum zenia.
Prijs/kwaliteit zeker een aanrader.

Reisgroep: Young Children
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
An M
Aalst, België
1 beoordeling
“Fantastische vakantie met alles op en aan”
Beoordeeld op 26 januari 2015 voor een verblijf in Augustus, 2014

Appartement is een aanrader, rustig gelegen, netjes en gezellig, ingericht in eigentijdse stijl.

Qua keukeninventaris is er teveel om op te noemen. Er is een airco in de slaapkamers en de living, wat bij heel warm weer wel handig was. De slaapkamers zijn groot genoeg en de 2 badkamers waren handig want iedereen was net iets sneller klaar.

Er is ook veel informatie beschikbaar over verschillende mogelijkheden in de omgeving, de eigenaar weet heel veel leuke uitstapjes of restaurant. Indien er toch info moest opgezocht worden, konden we dit snel doen aan de hand van de gratis WiFi.

We konden kiezen waar van de zon te genieten, op het privé terras boven of aan het zwembad en konden steeds een oogje in het zeil houden als de kinderen aan het zwemmen waren terwijl we op het terras aan het appartement een aperitief dronken.
Wat we wel nodig hadden is een auto, de wagen kon wel op de privé parkeerplaats staan dus ideaal. Supermarkt is in dezelfde straat wat heel makkelijk is.

Samengevat dit was een hele fijne vakantie zonder stress en waar we gerust nog zullen terugkeren

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Reisgroep: Uitgebreide familie
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren