Beoordeeld op 2 oktober 2018

Uitstekend hotel met vriendelijk onthaal. De kamer was perfect zoals op de website beschreven. Ruim, met bad en stop, fraai en zeer hygiënisch met perfect werkende wifi. De brasserie waar men doorlopend kan snacks eten en niet moet wachten tot 21.00 H is een grote troef. Albret is echt een hotel waar je niets kan op aanmerken dat negatief is.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 september 2018

Het hotel onderweg geboekt. De booking is prima verlopen via booking.com Het ligt aan de rand van Pamplona, dus echt nog wel een stuk lopen naar het centrum. Wij hebben er ongeveer 45 minuten over gedaan. De receptionist was zeer vriendelijk en behulpzaam. Parkeren kon gewoon op straat of voor € 10,- per nacht onder het hotel. Wij hebben de auto onder het hotel geparkeerd omdat er heel veel bagage in zat.
Bedden zijn goed maar iets aan de harde kant voor ons. Kamer is niet enorm groot, maar voldoende. Het belangrijkste is dat het schoon is. Dat was het wel. Het ontbijt is goed verzorgd en behoorlijk uitgebreid. Toch wel handig om dit erbij te nemen omdat je de omgeving nog niet kent dus niet weet waar je van alles zelf kunt halen. En ook dan ben je geld kwijt. Hotel heeft een goed prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 4 februari 2016

Goed hotel met eigen ondergrondse parking te bereiken vanuit het hotel. Personeel aan de balie was zakelijk, maar vriendelijk. We hadden een familiekamer geboekt, in praktijk 2 aan elkaar grenzende kamers met een tussendeur. Zo heb je toch iets meer privacy! Alles zeer netjes. Wij waren tevreden. Te voet naar het centrum is eventjes stappen, maar goed te doen.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 5 oktober 2015

de ontvangst was heel hartelijk - zijn geholpen in het Engels - klein maar lekker restaurantje verbonden aan het hotel - typisch Spaanse keuken - was voor ons de startplaats voor een trip op de Camino naar Santiago

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 31 maart 2014

Van het hotel op zich geen kwaad woord, alles was schoon en onberispelijk.
Onze grote teleurstelling was het avondmaal, om 20.30 uur was er geen plaats, wij dienden vooraf gereserveerd te hebben, maar dit werd ons niet gemeld bij aankomst. Toen wij een half uur later te voet naar een restaurantje gingen waren er nog verscheidene tafels leeg en deze bleken ook ruim een uur later, toen wij terug kwamen, niet bezet te zijn. De volgende dag hebben wij gewoon een ander klantvriendelijkere eetgelegenheid uitgezocht.

Datum van verblijf: maart 2014