Gratis annuleren tot 24-09-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
PricelineUS$ 117
eDreamsUS$ 117
Beoordeeld op 29 juni 2020 via mobiele applicatie

Grenzend aan voetgangersgebied oude stad. Zeer ruime en verzorgde kamers. In verband met Corona was ontbijtbuffet gesloten. Als alternatief kreeg je een zeer goed verzorgd dienblad met vlees, kaas, zoet, verschillende broodjes en croissantjes, vers sap en fruit en kon je ook nog ei bestellen naar je smaak

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 10 september 2018

Mooie ruime kamer met een parketvloer Er zijn grote bedden en het geheel is modern ingericht. Geen kamer op de hoek of aan de voorkant nemen ivm de nabij gelegen studentenkroeg, die pas om 4 uur s nachts sluit. Erg lawaaiig. Helaas hebben we dat zelf ervaren. Vriendelijke service zoals bij 4 sterren hoort. Goed bereikbaar met auto. Parkeren onder het hotel tegen betaling. Gunstig gelegen voor het oude centrum, dat autovrij is.

Kamertip: kies niet een hoekkamer of een aan de voorkant ivm lawaai van studentenkroeg
Datum van verblijf: augustus 2018
VSANCHEZ3REYES, Director General van Hotel Tres Reyes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Bedankt voor je bezoek.
Fijne vakantie in Spanje
Aandachtig

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik verbleven hier afgelopen juli 3 nachten. Het hotel was van binner erg luxe en tot onze postieve verbazing kregen we terwijl we een standaard kaner hadden geboekt een gratis upgrade naar een grote mooie suite met king size bed, groot ligbad, stortdouche, en een apart zitgedeelte. Het onbijt was goed en het personeel vriendelijk. Een groot voordeel was ook het zwembad voor als je na een warme dag wandelen in de zomer een frisse duik wilt nemen. De stad Pamplona heb je wel in een dag gezien. Ook in de omgeving Navarra was niet heel veel te doen voor ons dus 3 nachten verblijf was meer dan zat.

Datum van verblijf: juli 2018
VSANCHEZ3REYES, Director General van Hotel Tres Reyes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Thnank you so much.
See you soon in Spain.
Yours Sincerely.

Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hebben in juli 2017 hier met ons gezin (twee volwassenen en twee kinderen van 8 en 6) geslapen in dit hotel. De ligging is ideaal, dicht bij het centrum maar toch betrekkelijk rustig. Het hotel is van buiten niet zo fraai, van binnen ziet alles er netjes en schoon uit en beschikt over alle faciliteiten. Het zwembad en het gedeelte er omheen was alleen erg klein en weinig bedjes. We sliepen op een familiekamer en deze was erg ruim. Verder vonden wij dat het hotel niet echt heel kindvriendelijk was, er was weinig voor hun te doen en bijvoorbeeld spelen met een bal bij het zwembad was niet toegestaan. Verder vonden we het personeel niet altijd even vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2017
VSANCHEZ3REYES, Director General van Hotel Tres Reyes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2017

Geachte klant
We houden van kinderen. We hebben familiekamers voor hen, we hebben kindermenu in ons restaurant, we geven ze snoepjes voor de reis, de dag van hun vertrek, etc, enz. ..................... .... maar het zwembad is een ruimte om te ontspannen voor alle klanten, daarom laten we geen voetbal spelen. Ik betreur dit ongemak.
Aandachtig

Beoordeeld op 5 juni 2017

Niets mee te wensen, hoewel... volgens mij was er geen waterkoker.
Maar verder alle luxe incl. airco, bureau, stoelen, grote prachtige badkamer.

Het ontbijt: heerlijk echter file bij de koffiemachine omdat iedereen een eigen cupje moet kiezen en vervolgens de werking van de machine moet leren kennen.

Neem een kamer aan de achterkant want aan de straatkant worden om 5 uur in de morgen de afvalcontainers met heel veel herrie leeg gerammeld in een vrachtwagen.

Kamertip: NIET aan de straatkant ivm lawaai ledigen afvalcontainers om 5 uur
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
VSANCHEZ3REYES, Director General van Hotel Tres Reyes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2017

Dank u voor uw bezoek aan het Hotel Tres Reyes
Groeten