Gratis annuleren tot 07-11-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 07-11-21
ZenHotels.com
Expedia.comUS$ 115
PricelineUS$ 115
eDreamsUS$ 115
Beoordeeld op 5 juni 2017

Niets mee te wensen, hoewel... volgens mij was er geen waterkoker.
Maar verder alle luxe incl. airco, bureau, stoelen, grote prachtige badkamer.

Het ontbijt: heerlijk echter file bij de koffiemachine omdat iedereen een eigen cupje moet kiezen en vervolgens de werking van de machine moet leren kennen.

Neem een kamer aan de achterkant want aan de straatkant worden om 5 uur in de morgen de afvalcontainers met heel veel herrie leeg gerammeld in een vrachtwagen.

Kamertip: NIET aan de straatkant ivm lawaai ledigen afvalcontainers om 5 uur
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
VSANCHEZ3REYES, Director General van Hotel Tres Reyes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2017

Dank u voor uw bezoek aan het Hotel Tres Reyes
Groeten

Hotelmanager

Beoordeeld op 28 oktober 2016

Hotel Tres Reyes is een mooi hotel en ligt aan de rand van het oude stads centrum van Pamplona
Alle bezienswaardigheden kunnen makkelijk lopend bereikt worden vanuit het hotel.
De in en uit check loopt soepel , het personeel is vriendelijk en behulpzaam enige nadeel is misschien dat je auto ergens geparkeerd word door de hotel concierge in een parkeergarage dus wat je nodig hebt in je kamer moet je er gelijk uithalen want je autosleutel bewaren ze bij de receptie.
Kamer is ruim maar iets gedateerd , badkamer is niet zo netjes er was hier en daar wat schimmel en de haardroger werkte niet.
Wifi is gratis in het hele hotel, de bar is netjes , als de bar gesloten is kan je wat te drinken halen in de cafetaria van het hotel.
Het hotel heeft ook een buitenzwembad deze is wel seizoen gebonden.
Kortom het hotel is iets te duur voor wat je krijgt maar wij zouden hier wel weer voor kiezen.

Kamertip: Het hotel is rustig gelegen
Datum van verblijf: oktober 2016
VSANCHEZ3REYES, Director General van Hotel Tres Reyes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2016

We hopen te verbeteren en te corrigeren onze fouten in uw volgende bezoek aan Pamplona.
Aandachtig.

Beoordeeld op 9 oktober 2016

Premium kamer geboekt op de 8ste etage wat een geweldig uitzicht over de oude stad. De kamers zijn zeer ruim met een geweldig tweepersoons bed. De badkamer is zeer royaal met bad en ruime douche, echt een luxe. Koffers worden keurig naar de kamers gebracht en de auto wordt keurig weggereden naar een parkeergarage. Het ontbijt is heerlijk er is heel erg veel keuze, er ontbreekt niets !!!!

Kamertip: Kamers op een hoge etage hebben een mooi uitzicht over de oude stad
Datum van verblijf: oktober 2016
VSANCHEZ3REYES, Director General van Hotel Tres Reyes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2016

Dank u voor uw bezoek Sylvia.

Hotelmanager

Beoordeeld op 14 april 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel in het hart van de mooie stad Pamplona, prima bar en een lekker uitgebreid ontbijt, prima service voor je auto en een goede internet verbinding die ook nog eens gratis is, ze staan meteen voor je klaar al mag de roomservice qua service level omhoog

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken
VSANCHEZ3REYES, Director General van Hotel Tres Reyes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2016

Bedankt voor je woorden

Best regards

Beoordeeld op 6 september 2015

Hoewel we geen reactie hebben gekregen op onze mails voorafgaande aan de reservering, bleek het reserveren op hun eigen website soepel te gaan. Wij kozen voor een drie-persoonskamer en kregen een zeer ruime, moderne kamer op de 7de verdieping.
De kamer, de bedden, de badkamer waren groot en schoon.
Wat kan beter: De airco kon de warme niet aan en maakte veel geluid. Één van de ramen kon niet open. Het andere raam kon wel open, maar het geluid van het verkeer is alleen minder tussen 03:00- 05:00. Zelfs op 7 hoog.

Het ontbijt was prima, voldoende keus en goede kwaliteit.
Het parkeren onder het hotel dien je in de zomer te reserveren. Kosten liggen iets hoger dan de publieke parkeerplaats op 200 meter (10,- p.d.).
Voldoende ruimte rondom het koude zwembad, maar soms te weinig ligstoelen.

Lokatie van dit hotel is werkelijk fantastisch. Je loopt zo het oude centrum in, maar loop je de andere kant op, zit je zo bij het citadel.

Kamertip: reserveer een parkeerplaats van te voren. 8ste verdieping is het penthouse.
Datum van verblijf: juli 2015
VSANCHEZ3REYES, Director General van Hotel Tres Reyes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2015

Thanks a lot for your words.

Just wanted to comment that our windows only partially open for safety.

See you soon in Spain.

Yours Sincerely.