Beoordeeld op 11 augustus 2017

Heel mooie design inrichting .... Prachtige moderne schilderijen . Het eten (3 gangen menu's)is heel lekker. Het hotel is heel dicht van de stad en toch heel rustig !!! Het personeel is heel vriendelijk en meertalig ,

Datum van verblijf: juli 2017
directora350, Director General van Alma Pamplona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2017

We are glad to hear you had a wonderful time at AlmaPamplona.

I want to personally thank for your kind words and also for spending time to write us about your personal experience.

Beoordeeld op 21 juni 2017 via mobiele applicatie

Net buiten het centrum in een oase van rust.
Vriendelijke staf, mooi design, ontbijt redelijk basic maar verzorgd.
Kamers zijn modern en gezellig, badkamer is zeer compleet (douche/bad/wastafel/afzonderlijk toilet)

Datum van verblijf: juni 2017
directora350, Director General van Alma Pamplona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2017

Beoordeeld op 12 juni 2017

Positieve punten:
Een mooie inkomhal met een vriendelijk en behulpzaam onthaal.
Interessante kunstwerken in de gangen.
Gratis parkeergarage.
Het hotel is vrij rustig en groen gelegen, maar toch op wandelafstand van het centrum. Een ruim bed met een aangename matras.
Een moderne badkamer met een bad en een douche. Het is fijn dat het toilet apart is. Een moderne spa.
Een verzorgd ontbijtbuffet en een fijn restaurant om te dineren.
Je opent de deuren met vingerherkenning, geen sleutels of kaarten meer meezeulen.

Iets minder:
Naast het badkamermeubel en rond het bed lag wat stof op de grond.
De muren, plafonds en vloeren in enkele gangen en in de eigen kamer kunnen terug een likje verf of wat opknapwerk gebruiken (hier en daar schade en vegen, en dat oogt slordig).
Geen toiletborstel bij het toilet.
De muren rondom het bed waren kaal. Misschien een kunstwerk ophangen?
De lichten naast het bed waren redelijk fel, we misten iets intiemer licht tijdens de avond.

Datum van verblijf: juni 2017
directora350, Director General van Alma Pamplona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2017

Beoordeeld op 18 april 2017

Wij hadden een hele grote kamer aan de straatkant. De straat ligt hoger dan het hotel. Je hebt er dus geen last van.
De badkamer is heel netjes, zeer groot en beschikt over een afzonderlijke douche/regendouche en een afzonderlijk toilet en dan nog een ruimte met bad, lavabo. Spijtig dat we niet wisten dat het restaurant op zondag en maandag gesloten is.

Datum van verblijf: april 2017
directora350, Director General van Alma Pamplona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2017

We are glad to hear you had a wonderful time at AlmaPamplona.

At Alma, we would like to provide our customers with a different experience of stay, based on courteous and close but also effective and discrete service to our Guests.

Beoordeeld op 26 april 2016 via mobiele applicatie

Waren hier dus vroeger al eens.Receptie de eerste maal verliep vlotter en met meer warmte...Vingerafdruk nemen verliep met moeite...systeem wel origineel maar wel met de te verwachten kinderziektes.Heb dus nog steeds mijn sleutel bij...Kamer zonder terras genomen nu, wel even comfortabel en alles goed in orde.Een minpunt, die wel een groot is: wij vonden allebei de bedden eens te meer niet gemaakt om er goed in te slapen ! Zelfs de hoofdkussens lieten te wensen over...je zakt er volledig in! Daags voordien waren wij in Ibis Niort Poitou Charente langs de autostrade.Kamers veeeeeeel simpeler...de prijs ook veeeel lager maar de bedden : veeeeeeeel beter...hoe is dat nu mogelijk? Dus probleem aanpakken!!!
Het eten in de restaurant en de bediening waren weer op en top, wat ook een meenemer is: een zeer grote ondergrondse garage en dit zonder meerprijs.De ligging t.o.v. Pamplona vinden wij ook een plus : rustig en het geeft het gevoel van volop in de natuur te zijn.De architectuur is ook op en top en een plezier voor de zintuigen.Wij komen terug...indien betere bedden!

Datum van verblijf: april 2016