12 juni 2017 beoordeeld

Positieve punten:
Een mooie inkomhal met een vriendelijk en behulpzaam onthaal.
Interessante kunstwerken in de gangen.
Gratis parkeergarage.
Het hotel is vrij rustig en groen gelegen, maar toch op wandelafstand van het centrum. Een ruim bed met een aangename matras.
Een moderne badkamer met een bad en een douche. Het is fijn dat het toilet apart is. Een moderne spa.
Een verzorgd ontbijtbuffet en een fijn restaurant om te dineren.
Je opent de deuren met vingerherkenning, geen sleutels of kaarten meer meezeulen.

Iets minder:
Naast het badkamermeubel en rond het bed lag wat stof op de grond.
De muren, plafonds en vloeren in enkele gangen en in de eigen kamer kunnen terug een likje verf of wat opknapwerk gebruiken (hier en daar schade en vegen, en dat oogt slordig).
Geen toiletborstel bij het toilet.
De muren rondom het bed waren kaal. Misschien een kunstwerk ophangen?
De lichten naast het bed waren redelijk fel, we misten iets intiemer licht tijdens de avond.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
directora350, Director General van Alma Pamplona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

Dear guest,

Thank you for your comments.

We are glad to hear you had a wonderful time at AlmaPamplona.

I want to personally thank for your kind words and also for spending time to write us about your personal experience.

Looking forward to welcoming you again!

Kind regards,

Adriana García
General Manager

18 april 2017 beoordeeld

Wij hadden een hele grote kamer aan de straatkant. De straat ligt hoger dan het hotel. Je hebt er dus geen last van.
De badkamer is heel netjes, zeer groot en beschikt over een afzonderlijke douche/regendouche en een afzonderlijk toilet en dan nog een ruimte met bad, lavabo. Spijtig dat we niet wisten dat het restaurant op zondag en maandag gesloten is.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
directora350, Director General van Alma Pamplona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2017

Dear guest,

Thank you for your comments.

We are glad to hear you had a wonderful time at AlmaPamplona.

At Alma, we would like to provide our customers with a different experience of stay, based on courteous and close but also effective and discrete service to our Guests.

Looking forward to welcoming you again!

Kind regards,

Adriana García
General Manager

26 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren hier dus vroeger al eens.Receptie de eerste maal verliep vlotter en met meer warmte...Vingerafdruk nemen verliep met moeite...systeem wel origineel maar wel met de te verwachten kinderziektes.Heb dus nog steeds mijn sleutel bij...Kamer zonder terras genomen nu, wel even comfortabel en alles goed in orde.Een minpunt, die wel een groot is: wij vonden allebei de bedden eens te meer niet gemaakt om er goed in te slapen ! Zelfs de hoofdkussens lieten te wensen over...je zakt er volledig in! Daags voordien waren wij in Ibis Niort Poitou Charente langs de autostrade.Kamers veeeeeeel simpeler...de prijs ook veeeel lager maar de bedden : veeeeeeeel beter...hoe is dat nu mogelijk? Dus probleem aanpakken!!!
Het eten in de restaurant en de bediening waren weer op en top, wat ook een meenemer is: een zeer grote ondergrondse garage en dit zonder meerprijs.De ligging t.o.v. Pamplona vinden wij ook een plus : rustig en het geeft het gevoel van volop in de natuur te zijn.De architectuur is ook op en top en een plezier voor de zintuigen.Wij komen terug...indien betere bedden!

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
14 november 2015 beoordeeld

Schitterend gelegen met uitzicht over een groene vallei en Pamplona in de verte.
Zeer vriendelijke ontvangst, zittend en met een glas cava aangeboden.Zeer ruime parking , gratis, onder hotel.Schittende binneninrichtingen. Kamerdeuren gaan open met vingerafdruk, alsook overdekt zwembad en parking.Ruime terrassen, ook ad. Kamer.Zeer mooi gepresenteerd en lekker ontbijt.Alles is er een schilderij.Mooi binnenzwembadje met...twee...zetels...Maar beetje zeer donker en "container achtig".
Avondmaaltijden aan de zeer prijzige kant is volgens ons het enig minpunt...maar Pamplona op een kwartiertje te voet of twee minuutjes per auto.En daar is parking in overvloed!

Kamertip: Terras aan kamer kiezen.Allen zeer stil.
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
4 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern. Geen sleutel of sleutelkaart maar je vingerafdruk maakt de deur voor je open. Helaas had de tv maar 1 Engelse talige zender. Bbc stond wel in de lijst maar geen beeld. Erg vriendelijk personeel, hulpvaardig. Kamer schoon en groot (202) een paar kamers hebben een balkon. Heerlijk ruim toilet bad en douce, en Bulgari zeep en andere art. Goed bed. Wifi werkt goed.en gratis eveneens als de garage onder het hotel. Helaas is de informatie (infoboek) in de kamer alleen in het spaans. Restaurant en bar liggen een beetje vreemd gesitueerd. Restaurant voor dinner krijgt een 7 en ontbijt een 8. Locatie is buiten het centrum op ruim 20 min lopen, en heuvel op. Taxi's volop en ongeveer 8€ tot het oude centrum. Stad zeker het oude gedeelte leuk en interessant. Moderne gedeelte voorzien van alle denkbare winkels en warenhuis. tot slot het is beslist een aanrader.

Verbleef: augustus 2014, reisde alleen