“Dagje Murcia”
Beoordeling van La Pequeña Taberna

La Pequeña Taberna
Geclassificeerd als nr. 16 van 935 Restaurants in Murcia
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
28 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak gegeten en weer was het prima. Wel jammer dat het menu wat heerlijk is steeds hetzelfde is. Volgende keer zeker weer. Tapa’s aan de bar is ook heel leuk.

16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier heerlijk buiten gegeten. Alle gerechten waren top vooral de atisjok, zwarte inktvis en een geweldige (bijna rauwe) tonijn. Kwaliteitswijnen. Enige opmerking zou zijn de ietwat (te) vlotte bediening. Kan dit restaurant iedereen aanraden.

12 september 2017 beoordeeld

Omdat we vanalles wilden proeven, gingen we voor het menu à 29€. Dit was een voltreffer, de beste artisjokken ooit, heerlijke gegrilde groenten, de eitjes van Miguel, en toen waren we eigenlijk al verzadigd. We zetten dapper door met dorade uit de oven en geitencoteletjes voor de een en zeewolf voor de andere. Afsluiten deden we met een dessert naar keuze. Zeer vriendelike bediening, naar het einde toe ging het wat trager, maar ja we waren in Spanje en op vakantie, dus niet getreurd.
De aankleding van het restaurant is zeer mooi. Wij aten buiten in een fraai decor, niettegenstaande we op 'straat' zaten.

26 januari 2017 beoordeeld

Een echte aanrader. Speciaal kader met vriendelijke bediening en originele gerechten! Democratisch menu aan 29 euro. Bezoeken het regelmatig als we in buurt zijn maar niet als het koud is.

17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier met regelmaat al 18 jr. is wel een periode wat minder geweest maar was nu weer op niveau! Echt Spaans! Goede bediening. Tip: bestel hoofdgerecht pas sla voorgerecht hebt gehad. Zijn anders wel erg snel .

In La Pequeña Taberna geweest? Deel je ervaringen!

;