Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
PricelineUS$ 60
Hotels.comUS$ 57
travelup.comUS$ 93
Beoordeeld op 25 december 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt heel centraal in het verkeersvrije oude stadsdeel. Groot pluspunt is de korting die je krijgt bij de parking die ook op wandelafstand ligt.
Het ontbijt is heerlijk en verzorgd. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Enige nadeel zijn de dunne muren vd kamers en het straatlawaai vh restaurant aan de overkant... meeste Spanjaarden roken nog en dat moet altijd buiten gebeuren...

Datum van verblijf: december 2019
Hotel Cetina H, Director General van Hotel Cetina Murcia., reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2019

Dear guest,

Thank you very much for your feedback, we are really glad to know you enjoyed your stay with us and you liked our breakfast.

All of our rooms ar non-smoking rooms but unfortunately, not all of our clients respect this standard.

Hope to see you on your next visit to Murcia.

Kind regards,

M.Teresa Alcaraz

Beoordeeld op 13 juni 2019

Het hotel ligt in het centrum van de stad. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een kamer aan de binnenzijde van het gebouw en de kamer was zeer stil. Het ontbijt was een mooi buffet met veel keuze. Best een aanrader om Murcia te bezoeken.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 november 2018

Modern classy, supernetjes, keurig uitgebreid ontbijt voor 6 euro pp. Pal in het centrum en bij de Kathedraal (die je ook hoort maar dat heeft wel iets). Parkeren kan bij Glorieta voor 12 euro p dag. Top douche ook, en 2xbed van 110 breed. Best luxe. Persoonlijk vond ik het matras echter veel te hard, voor mij een smetje. Jammer dat er geen koffie/thee op de kamer is.
tip: probeer eens bij Theater Romeo naar binnen te gaan!
De lekkerste pizza's eet je bij Mano mano.
En je kunt met de auto tot bijna aan de top van het gigantische Jezusbeeld komen.
En een bezoek aan Cartagena is ook moeite waard

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fijn hotel vlakbij de kathedraal, casino en overige bezienswaardigheden. Moderne inrichting, fijne badkamer, lekker eigen terras/balkon, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Enige minpuntje is dat de slaapkamer aan de kleine kant is maar de ruime badkamer vergoedt veel. Wij hadden een kamer op de 6e verdieping en hadden geen last van de gehorigheid waar in andere recensies over wordt gesproken. Dit hotel is de kamerprijs meer dan waard.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 26 januari 2018

Dit hotel is perfect gelegen voor een bezoek aan Murcia. De kamers zijn ruim en netjes, maar zeer gehorig. Je hoort ongeveer alles wat er in de kamers onder, boven en naast je gebeurt. Wie licht slaapt moet dus geduld hebben tot de laatste gast zijn tv uitzet... Ook het straatlawaai is goed te horen. Het ontbijt is ook maar matig, dus al bij al toch wat ontgoocheld over ons verblijf.

Kamertip: beter geen kamer aan de straatzijde
Datum van verblijf: januari 2018