Travelocity
ZenHotels.com
Orbitz.com
travelup.comUS$ 84
Beoordeeld op 26 januari 2018

Dit hotel is perfect gelegen voor een bezoek aan Murcia. De kamers zijn ruim en netjes, maar zeer gehorig. Je hoort ongeveer alles wat er in de kamers onder, boven en naast je gebeurt. Wie licht slaapt moet dus geduld hebben tot de laatste gast zijn tv uitzet... Ook het straatlawaai is goed te horen. Het ontbijt is ook maar matig, dus al bij al toch wat ontgoocheld over ons verblijf.

Kamertip: beter geen kamer aan de straatzijde
Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een erg mooie kamer en modern. We werden prima verwelkomt en verleid om te upgraden. Maar dat gebeurde erg leuk.
Over alles zijn we zeer tevreden en ook de gesprekken met het personeel waren erg leuk.
Bijzonder was dat we voor de verjaardag een fles Brut kregen.
Daarbij is de plek ook erg plezierig.
Hier komen wij weer terug.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 oktober 2016 via mobiele applicatie

De kamer (deluxe) was ruim, schoon en voorzien van waterflesjes, nespresso apparaat. Terras voor het hotel is fijn en niet duur. Super centraal gelegen, perfect voor stedentrip. Wel erg gehorig (zowel straatgeluiden als dunne muren en vloeren in het hotel), daar moet je dus tegen kunnen, maar dat is altijd midden in een Spaanse stad. Spanjaarden zijn nu eenmaal vrij luidruchtig... ook ' nachts ;-)

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 31 juli 2016

Hotel ligt achter de kathedraal midden in het centrum.
Zeer nette verzorgde ( standaard) kamer, goede bedden een ruime badkamer met toiletartikelen.
Zeer attent personeel.
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 21 april 2016

Supermooi hotel! Geweldige ligging midden in het oude centrum. Erg mooi en comfortabel hotel.Ruime badkamer. Wij hadden een super dakterras. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijs-kwaliteit uitstekend! Er ligt een supermarkt "Express" op 5 minuten loopafstand. Vanaf luchthaven is Murcia het best bereikbaar met bus vanaf het Estación de autobuses (5,25 enkele reis!) Lopend in 20 minuten van busstation naar hotel

Kamertip: Het dakterras bij enkele (kleinere) kamers is super! Ruime inloopdouches. Er zijn ook ruime kamers, maar die hebben geen dakterras.
Datum van verblijf: april 2016