“zet het op uw Bucket-list”
Beoordeling van La Tapeoteca

La Tapeoteca
Geclassificeerd als nr. 6 van 935 Restaurants in Murcia
4 februari 2018 beoordeeld

na een eerste bezoek komen we hier telkens trug als we in Murcia zijn. Ongelooflijk originele taps en goede wijn.

Manuel Á, Propietario van La Tapeoteca, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

Bedankt voor het delen van uw ervaring in ons restaurant en dat is uw eerste keuze. We hopen contanto te blijven houden met je aanwezigheid.

26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker-supervriendelijk, we verzeilden er toevallig. Ik hou minder van tapas, maar deze vond ik fantastisch. Hier zeker een vermelding waard. Alle gerechtjes waren ook inspirerend mooi!

Manuel Á, Propietario van La Tapeoteca, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hallo trottervero. Ich freue mich über Ihre Kommentare zu unserem Geschäft. Es macht uns stolz, die Bedürfnisse unserer Kunden bestmöglich zu erfüllen.

16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het betere werk , verfijnde tapas , mooi afgewerkte bordjes , lekkere wijnen en zeer vriendelijke bediening , iets duurder dan de doorsnee tapabar maar zijn geld zeker waard

14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 vrienden een hele avond heerlijk gegeten en gedronken.
We hebben ons laten verassen door de chef / gastheer en hij heeft ons zeker niet teleurgesteld.
Heerlijke smaakexplosies in eerlijke kleine gerechten.
In een ongedwongen en gezellige sfeer met fijn personeel en een fantastische gastheer / eigenaar hebben wij een topavond gehad.
Voor deze kwaliteit betaal je in NL een veelvoud van de prijs als je het al kunt vinden.
Wij komen zeker weer terug!
Enige nadeel; waar moeten we morgen heen om dit maar te kunnen benaderen?

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke hippe tapasbar in het centrum. Het eten was zeker erg goed en probeer ook het typisch murciaanse toetje. Bediening vriendelijk en attent. Het eten is wel wat duurder (lunch). Wat het voor mij af had gemaakt is als het gerecht warmer geserveerd was geweest en de borden voorverwarmd zouden zijn. Nu was het gerecht helaas lauw.

Vielen Dank für Ihre Kommentare. Wir warten sehr bald auf Sie.

In La Tapeoteca geweest? Deel je ervaringen!