“Een klasieker”

Geclassificeerd als nr. 3 van 929 Restaurants in Murcia
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
18 mei 2017 beoordeeld

Niets wereld shockend maar lekker en een eerlijke rekening.
Vooral de tomaat met tonijn was heel lekker.
Proffesionele bediening en een correcte infrastructuur.

12 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Diverse keren hier gedineerd tijdens mijn verblijf in Murcia in dit typisch Spaans restaurant.
- min puntje is dat dit restaurant zondagavond gesloten is. Fijne wijnkaart.
Alle avonden dat wij daar waren waren de tafels behoorlijk bezet.
Gerechten zeer smakelijk bereid. Engelse kaart aanwezig. Voor mij dit een goed restaurant waar je heerlijk kan eten.

2 januari 2017 beoordeeld

Super gezellig restaurant waar de Spanjaarden graag een tijd(je) voor in de rij staan. Wij waren net op tijd voor een plaatsje aan de bar, alle tafels waren voor de linch gereserveerd. Heerlijke lomo met een glas wijn, almejas met pijnboompitten, een aanrader volgens de chef, maar geen meerwaarde volgens mij, voorkeur voor knoflook blijft. De fabado, bonenschotel, was prima. De door onze Spaanse "buren" aanbevolen kabeljauw al pil pil met gefrituurde artisjokken was teleurstellend, tenminste vonden wij. Al met al : een beetje overrated, maar blijkbaar wel the place to be in Murcia.

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sabores espectacular!! Altijd weer een genot om hier te kunnen eten!! Ga lekker aan de bar zitten en laat je verrassen!!

20 mei 2016 beoordeeld

Heel lekkere tapas en een heerlijke entrecote gegeten, mensen zijn vriendelijk en er is goede bediening aan tafel, echt een aanrader! Vooral mensen die van vis houden zullen hier aan hun trekken komen

In Restaurante Salzillo geweest? Deel je ervaringen!