“Vakantie. ”

Keukens: Mediterraan, Spaans, Wijnbar
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
26 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke bijzondere tapas voor weinig geld. Gerechten zelf uitkiezen aan de bar. Vriendelijke bediening. Zeker aan te raden

21 april 2016 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Als vegetariër heb je in Murcia weinig keuze, maar hier hebben we genoten van de vele vegetarische gerechten. Vriendelijke en gastvrije mensenen mooi restaurant en terras.

21 december 2015 beoordeeld

Zeer gevarieerde en uitstekende tapa's in een aangename omgeving.
Aangename bediening . De dame eigenarees spreekt bovendien goed engels.

27 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere tapas die je zelf uitkiest, waarna ze warm op je tafel worden gezet. Verrassende smaken, zoals een angus beef burgertje op een blueberry broodje. Erg lekkere tapas. De stokvis sla ik de volgende keer echter over. Vijf tapas met twee biertjes nog onder de €30. Leuk tentje.

6 juni 2014 beoordeeld

Toevallig stond er een Nederlander voor de deur te roken toen we naar binnen gluurden. HIj raadde ons aan hier te gaan eten. Eerst wilden we doorlopen, omdat het er niet zo aantrekkelijk uit zag. Beetje donker en niet echt bijzonder aangekleed.

Maar op zijn aanraden toch maar gaan eten hier en dat is ons goed bevallen. Je kunt allerlei hapjes kiezen die ze dan even kort opwarmen in een oventje en naar je toe brengen. Chocolade dessert is overigens ook echt heerlijk.

Niet heel goedkoop!

• Sfeer

Reizigers die Vox Populi Gastromercado bekeken, bekeken ook

In Vox Populi Gastromercado geweest? Deel je ervaringen!