“Een woord: "magistraal" ”
Beoordeling van Cabana Buenavista

Cabana Buenavista
Geclassificeerd als nr. 1 van 970 Restaurants in Murcia
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de velen goeie recensies daar was ook onze interesse gewekt, onze daad bij woord gevoegd en dan ook een bezoek gebracht aan een restaurant wat werkelijk een schitterende ambiance heeft.
Bij aankomst werden wij prima ontvangen en daar gingen wij langs een viertal tentjes waar amuses werden geserveerd, deze amuses waren geïnspireerd onder de noemer tapas en alles had zijn eigen element : lucht, vuur, water en aarde.
Deze amuses waren super en dit gaf ons nog meer interesse om aan ons menu te gaan beginnen.

Wij hadden gekozen voor het olive menu waar 15 voorgerechten, 2 hoofd en 1 nagerecht.

De gerechten? 1 voor 1 subliem en van uitzonderlijke kwaliteit, een aanrader pur sang.
Wat een innovatie en wat een smaken, wauw effectje.
Zeker als je dan in de tuin zit met als uitzicht de schitterende waterval.

Wij hebben besloten om zeker nogmaals terug te komen, het is je geld meer als waard.

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig, wat een culinaire belevenis. En een prachtige mooie ambiance. We komen zeker terug met vrienden.

24 maart 2017 beoordeeld

mooie culinaire ervaring met mooie spaanse wijnen, mooi terras,
top bediening, het menu is een aanbeveling top

23 november 2016 beoordeeld

Zeer lekkere gevarieerde gangen met vlees, vis, zeer goed op smaak gebracht.
Passende Spaanse wijnen.
Uitstekend personeel.
Vriendelijk,
De moeite waard.

18 oktober 2016 beoordeeld

Prijs qualiteit > super !! Verrassende gerechten. En fantastische aangepaste wijnen. De sommelier heeft een zeer goede kennis. Hier kan je voor een betaalbare prijs super lekker eten in een sterrenrestaurant.

In Cabana Buenavista geweest? Deel je ervaringen!