Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 66
Hotels.comUS$ 66
PricelineUS$ 66
TravelocityUS$ 66
eDreamsUS$ 66
ZenHotels.comUS$ 94
Beoordeeld op 8 maart 2020

Goede prijs kwaliteit verhouding. Geweldige locatie, alles op wandelafstand. Parkeren voor de deur, ( in het weekend en buiten seizoen)
Avondeten in de Bistro niet geweldig, maar volop andere mogelijkheden rondom hotel.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
SergioR4689, Front Office Manager van Occidental Murcia Siete Coronas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Dear guest,
Thank you for reviewing your recent stay in our Occidental Murcia Siete Coronas. It is wonderful to hear we were able to make your stay special from the moment you arrived until the moment you departed.
We would like to thank you for pointing out the good value for money of our hotel as we always strive to ensure the best pricing for our guests.
I am also happy to read you found our hotel to be at a convenient location during your visit to Murcia.
We hope to see you soon so we may welcome you with our best smile and make you feel at home.

Beoordeeld op 27 oktober 2019

Mooie kamer en badkamer goed bed geweldig uitgebreid ontbijt vriendelijk personeel Vlakbij de bezienswaardigheden in Murcia Goede bistro
Een aanrader als je Murcia wilt bekijken prachtig onderhouden hotel

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
SergioR4689, Manager van Occidental Murcia Siete Coronas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2019

Wir sind Ihnen sehr dankbar für diese wundervollen Kommentare bei TripAdvisor und freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben.
Wir sind hocherfreut zu lesen, dass Ihnen unser Team zuvorkommend und nah erschien und stets bereit war Ihnen zu helfen und zuzuhören.
Wir hoffen Sie bald wieder zu sehen, um Sie freudig zu begrüßen damit Sie sich wie zuhause fühlen.

Beoordeeld op 30 september 2019

We verbleven 10 dagen in dit hotel in Murcia en het was top. Mooie kamers en een uitgebreid ontbijt. Niks op aan te merken. We vonden het prijs kwaliteit uitstekend. De ligging om centrum Murcia te bezoeken en te beleven was top.

Datum van verblijf: oktober 2018
SergioR4689, Front Office Manager van Occidental Murcia Siete Coronas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Dear Hilda,
We truly appreciate your comments. Guest feedback is very important to us because it is the best way to know how we should focus our efforts for continuous improvement.
We are also very pleased to read your complété satisfaction with the comfort of the room we accommodated you in and are grateful for your highlight on the beauty of our accommodations aimed at guaranteeing a memorable stay in our hotel.
Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.

Beoordeeld op 9 september 2019

Wij waren hier voor het eerst in september 2016. Kwamen ondertussen al met verschillende mensen (familie en vrienden). Reeds 6 keer super meegevallen. Komen zeker nog terug!
Personeel is heel vriendelijk, voorkomend en behulpzaam.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
SergioR4689, Front Office Manager van Occidental Murcia Siete Coronas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Dear guest,
We first would like to thank you for making our Occidental Murcia Siete Coronas your preferred choice for your holidays in Murcia , it is always a pleasure to welcome back our most loyal guests year after year.
It is wonderful that you received personalised service from our employees since this is one of our most important pillars. Your words confirm that we are doing things right and this motivates us to continue working hard.
Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.

Beoordeeld op 7 mei 2019

Prima verblijf in dit centraal gelegen hotel. Goede beden en moderne badkamer. Comfortabel. Uitgebreid ontbijt. Voor elk wat wils. Ook veel fruit en andere gezonde keuzes. Door centrale ligging en parkeergarage prima keuze voor Murcia.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
SergioR4689, Manager van Occidental Murcia Siete Coronas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2019

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben unser Hotel zu bewerten. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig und wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben.
Wir möchten Ihnen nochmals unseren Dank für diesen liebenswürdigen Bericht über unser Hotel aussprechen und freuen uns, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.