Beoordeeld op 22 oktober 2018 via mobiele applicatie

Barbershop? Check! Restaurant? Check!
Cocktailbar op het dak? Check! Prima ontvangst bij aankomst? Dubbelcheck! Heel leuke inrichting van de lobby zorgt er voor dat je citytrip vibe niet stopt als je het hotel binnenstapt! Integendeel! Aan alle (basis)vereisten van een prima hotel is voldaan,maar Only you Atocha blinkt vooral uit in de bovenvermelde extra’s! Haar ligging is niet in het meest charmante deel van de stad,maar metro op de hoek en luchthavenbus op 1 minuut zijn heel handige troeven!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi hip en trendy hotel met mooie kamers, goede bedden, perfecte airco, wel gehorig. De liggen is perfect, tegenover treinstation naast het geweldige Retiro park en de metro direct voor de deur waardoor het geen probleem is dat hotel niet direct in het centrum ligt ( maar 3 haltes) Voor een ticket van 10x betaal je 18,30. Uber in de stad ong 5,50. Het personeel is fantastisch, leuke jonge mensen die zeer behulpzaam zijn. Mooi rooftop restaurant waar ook een zeer uitgebreid en heerlijk ontbijtbuffet is. Niet twijfelen maar doen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 1 juli 2018

Een waanzinnig hotel. De kamers zijn mooi en prettig, de lounge is waanzinnig, de rooftop fabuleus! En een reuze lekker ontbijt! Bij aankomst werden we verwelkomd met een glas champagne en toen we op een warme dag de stad in gingen, kregen we een flesje water mee. Hoe attent!
En geweldig vriendelijk personeel. We ontmoetten Olga le Poole, een Nederlandse die in het hotel werkt. Olga heeft een natuurlijke gastvrijheid die zo oprecht en ongedwongen aanvoelde bij ons. Ze heeft ons heel goed geholpen en had daar duidelijk plezier in.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 22 februari 2018

Fantastisch hotel met vriendelijk en service gericht personeel. Geweldig ontbijt met uitzicht over de stad Madrid. Erg leuk en hip restaurant. Hotel ligt goed, tegenover treinstation. Echt een aanrader!

Kamertip: Airco werkte niet optimaal. Erg warm op de kamer.
Datum van verblijf: februari 2018
Social Manager O, Director de Relaciones con Clientes van Only YOU Hotel Atocha, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2018

Dear mariska657,

Thank you so much for sharing your nice comments through this via! I'm so happy to know everysingle detail of your experience within the hotel and during your visit around the city. I will transmit your lovely words to our team for their great job, and pleased to know they make part of a memorable stay.

Hope to receive your visit very soon!

Best wishes,

Noelia Casanova
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Hotel is eind vorig jaar geopend. Het restaurant beneden is een sfeervolle plek waar volop bedrijvigheid is, zonder dat het storend is. Sfeer is ongedwongen. Super lekker gegeten. Super lekkere half gedroogde tomaten met sardienes, heerlijke ravioli met boleten, half gesmolten burata met truffel om je vingers bij af te likken, een fantastische hamburger....en nog veel meer heerlijke gerechten. Delen kan, maar eigenlijk wil je dat niet: zooo lekker! Zeker een plek om nog eens terug te komen!!

Datum van verblijf: november 2017
ORManager_AO, Director de Relaciones con Clientes van Only YOU Hotel Atocha, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2018

Dear Xandra3,

Thank you very much for informing us about your real experience in our Trotamundos Restaurant situated on the lobby. We love the part you mention all the dishes you tried and also that was very pleasant under your preferences.
We're a brand new hotel, offering a quite modern A la Carta menu with different and delicious options.

We hope to receive you very soon in a near future and try more thngs you need to discover in Only YOU Hotel Atocha!

Warm Rgerads,

Noelia Casanova