23 januari 2018 beoordeeld

Heel jammer dat er 3 parfums uit onze kamer zijn gestolen door personeel. Het hostel was verder uitstekend maar dit heeft het voor ons echt verpest. Nooit meer. Na het verhaal halen bij de receptie ook niet verder geholpen. Manager was 3 dagen ‘net weg’ als we er om vroegen. Gaat ons niet om de parfum maar het principe dat je zelfs dat niet veilig in je kamer kan laten. Laatste keer Mola!

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
MolaHostel, Director de Relaciones con Clientes van Mola Hostel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 januari 2018

Beste reiziger,
We betreuren uw incident in onze faciliteiten.
In ieder geval heeft elke gast een la die wordt afgesloten met een individueel hangslot om hun bezittingen op te slaan. Ons personeel kan geen andere gasten registreren omdat het verboden is.
In ieder geval verontschuldigen we ons

20 januari 2018 beoordeeld

Het was een prima hostel op een hele mooie locatie in het centrum met hele goede facaliteiten. Alles zag er verzorgd uit. Het enige nadeel was dat s avonds een heater oid aanging, waardoor het boven in de stapelbed niet te harden was af en toe.

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden

Beste reiziger
Bedankt voor het kiezen van ons en voor het delen van uw mening.
Onze excuses voor het ongemak. Het probleem is al opgelost
We hopen dat je snel terug zult komen naar Madrid en je de beste service kunt bieden.
Groeten en tot ziens

3 november 2017 beoordeeld

super leuke hotel , heel mooi de kamer en heel tof met die stapelbedden.
leuk ingang , toffe mensen en je kunt vertrouwen.
ik zou terug willen gaan . het leukste is licht en de centrum en over al zijn er restaurant en shopping winkel.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
MolaHostel, Director de Relaciones con Clientes van Mola Hostel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2017

Hello!
Heel erg bedankt voor het delen van uw mening.
We zijn blij dat je een prettig verblijf hebt genoten.
Mola Hostel ligt in het centrum van de stad. Alles is in de buurt!
Kom snel terug!

20 juni 2017 beoordeeld

Hostel is schoon en gezellig. Badkamer was ook heel erg schoon. Door deze bedden had je toch het gevoel dat je een beetje privacy had. Alles is op loopafstand. Het heeft een hele gezellige common room en een hele leuke pub crawl.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
MolaHostel, Director de Relaciones con Clientes van Mola Hostel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2017

Geachte gast,
Hartelijk dank voor het delen van uw mening en wijst ons de hoogst mogelijke score.
We zijn blij dat van het genieten van uw verblijf bij ons.
Wij hopen u snel te zien.

13 april 2017 beoordeeld

Nette opgemaakte bedden, lekkere warme douches, handig dat er een haardroger aanwezig is! Ook leuk dat er een balkon is waar je naar buiten kan kijken. Misschien als mensen kiezen voor een gezamenlijke slaapruimte kan je ze indelen per leeftijd zodat mensen rond dezelfde leeftijd bij elkaar zitten en ze makkelijker opschieten. De vriendelijkheid en bezulpzaamheid van de werknemers verdient de volle 5 punten!

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
MolaHostel, Director de Relaciones con Clientes van Mola Hostel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2017

Lieber Gast,
Vielen Dank für Ihre Meinung geteilt und weisen uns die bestmögliche Bewertung.
Wir nehmen zur Kenntnis Ihren Vorschlag über das Alter und den Willen Wert.
Grüße aus Madrid