Beoordeeld op 6 mei 2018

Ligging: het hotel is gelegen in een winkelstraat met veel restaurantjes in de buurt. Gelegen in een autovrije straat. Goede uitvalsbasis om de stad te verkennen. Minder dan 5 minuten wandelen van de metrohalte.

Personeel: zeer vriendelijk personeel, spraken goed Engels.

Kamer: wij hadden gevraagd om een rustige kamer en kregen er één op de vierde verdieping. Lift nooit te horen. Kamer was mooi, modern en proper. Er stonden twee gratis flesjes water in de koelkast, er was een kluis aanwezig, er lagen twee postkaartjes van Madrid op tafel,...

Extra's: we vonden het erg leuk dat er op het vijfde verdiep een gemeenschappelijk dakterras is. Koffie, fruitsap, fruit, koekjes,... waren gratis ter beschikking hier. Iedere ochtend krijg je een zakje aan de deur waarin een croissant, cakeje en flesje water per persoon zit.

Datum van verblijf: april 2018
José Manuel D, Gerente van B&B Hotel Madrid Fuencarral 52, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018

Dear Rudy-Annie!
thank you for telling us your experience and describe our hotel! we are glad to know that your stay was positive!

Best regards,
José Manuel Díaz (Manager)

Beoordeeld op 12 februari 2018

Fijne ligging tussen de winkelstraten en met een hoop restaurantjes en foodhallen op loopafstand. Het hotel is vrij nieuw dus alles is netjes en schoon. De kamer die wij hadden was vrij klein, maar comfortabel. De receptie is 24/7 bemand en spreekt goed engels. Leuke verrassing is het tasje met ontbijt dat elke ochtend aan de deur hangt (terwijl er geen ontbijt bij de boeking zat). Ook metro en bezienswaardigheden zijn goed te belopen vanaf het hotel.

Datum van verblijf: februari 2018
José Manuel D, Gerente van B&B Hotel Madrid Fuencarral 52, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2018

Dear Jaimy,

thank your for trusting in B&B Fuencarral 52! We are glad of your positive evaluation about our centrical location at most trendy street in Madrid, as well as, design and clean rooms.

We hope to see you soon, this is your home!
Best regards,
José Manuel Díaz (Manager)

Beoordeeld op 19 september 2017

We hadden een superior kamer en de kamer is exact zoals de foto's: op een hoek met veel licht (en goede blinden) en ruimte. Het bed is zalig, de badkamer (achter de houten wand) is heel modern en proper in glas en toiletbenodigdheden liggen klaar. In de kamer is er een kluisje en een koelkastje, waarin 2 flesjes water stonden. Er is geen ontbijt, maar genoeg mogelijkheden daartoe in de buurt en je moet niet met lege maag vertrekken: 's morgens hing er een zakje met appels, water en croissantjes voor 2 aan de deur. De receptie is vriendelijk en efficiënt. In de koffiehoek op de 5de verdieping staat koffie, thee, fruitsap, koekjes, fruit en een ijsmachine klaar. Er is ook nog een automaat met frisdrank, snacks en sandwiches. Het dakterras was wel gesloten. De locatie is super op wandelafstand van de metro, aan een winkel-wandelstraat en vele cafés en restaurants in de buurt. Een aanrader!

Kamertip: Superior kamer is de moeite
Datum van verblijf: september 2017
José Manuel D, Gerente van B&B Hotel Madrid Fuencarral 52, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2017

Dear Veronique,
thank you for your kind comment! we are glad to know that you enjoyed our new hotel and you have liked cleaning and great location.
We hope to see you again, this is your home!
Best regards, Jose Manuel Diaz (Manager)

Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Wil je Madrid bezoeken en zoek je een appartement goed uitgerust, modern en centraal gelegen? Dan is B&B hotel en appartementen Fuencarral de juiste plek.

Hebben hier als gezin 4 nachten doorgebracht. De appartementen zijn volledig uitgerust, keuken inclusief vaatwasser en wasmachine. Al hebben wij die niet gebruikt.

Wij hadden een appartement achter waardoor we totaal geen straatgeluid hadden. Dus lekker geslapen. En zodra je de deur uitstapte stond je midden in de winkelstraat. En kon je meteen de sfeer proeven van Madrid.

Inchecken verliep vlot en werden tevens goed geholpen bij de vragen die wij hadden. De receptie is 24/7 dus ook uitchecken verliep vlot. Kortom goede service.

Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand van het appartement en ben je moe van een dag Madrid ligt het ook nog eens centraal tussen 2 Metro stations (Tribunal en Gran
Via) in.

Voor ons volgende bezoek aan Madrid staat alvast 1 ding vast. Een appartement hoeven we niet meer te zoeken, want dit wordt onze vaste plek!

Datum van verblijf: juli 2017
José Manuel D, Gerente van B&B Hotel Madrid Fuencarral 52, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2017

Dear Jack,
thank you for telling us your experience and describe our apartments! We are glad to know that your stay was positive!
We hope to see you again, this is your home!
Best regards, José Manuel Díaz (Manager)

Beoordeeld op 27 juni 2017 via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel! Mooie, fijne kamer, perfecte locatie. Jammer dat het dakterras gesloten was. Faciliteiten zijn top! Er hangt een ontbijtje aan je kamerdeur in de ochtend en je kunt op de 5e etage gratis koffie krijgen!
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
We gaan zeker nog eens naar Madrid en dan boeken wij dit hotel weer!!!

Datum van verblijf: juni 2017
José Manuel D, Gerente van B&B Hotel Madrid Fuencarral 52, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2017

Dear Guest,
thank you for your kind comment! It makes us happy and encourages us to keep working hard! You do a great description about our location and hotel atmosphere.
We hope to see you again, this is your home!
Best regards, José Manuel Diaz (Manager)