Beoordeeld op 14 februari 2018

Het was perfect, ik zag een paar heerlijke chiquitas maar het stonk en dat was niet fijn Maurice was er ook het was zeer gezellig en eigenlijk moet ik nu een tabloid schrikven maar kar school zeg ik altijd maar

Kamertip: Kamers van je mama zijn beter
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 12 februari 2018

Hilton Madrid Airport heeft een goede ligging en accommodatie, geweldige kamers en aansprekende ruimtes en faciliteiten. Toch vind ik dit naar de Hilton standaard een weinig genietbare vestiging: men probeert op een te obvious manier je rekening aan te dikken, op een onbehaaglijke manier. Voorbeeldje: free Wi-Fi heeft slechte ontvangst, die kan je quasi alleen enkel in de bar gebruiken, genietend van een drankje, uiteraard betalend en het is dan zelfs nog zo verschrikkelijk qua verbinding dat je al snel 'gedwongen' wordt om duur. De eerste keer dat ik als business traveller meegemaakt heb dat we als executives collectief ontdaan waren over de prijs van het eten en wat je ervoor geserveerd kreeg. En het mag doorgaans wel wat kosten. Wij hebben dan ook beslist om hier in de toekomst niet meer terug te keren.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
chakib z, FO SUPERVISOR van Hilton Madrid Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2018

Dear Guest:

Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. We hope you will consider staying with us in the future.

Sincerely,

Chakib Zrig
Front Office Supervisor
Hilton Madrid Airport
chakib.zrig@hilton.com

Beoordeeld op 14 augustus 2017

Hilton Madrid AirPort is een fijn hotel voor een bezoek aan Madrid. Het heeft een fitness (openlucht maar kan gesloten worden) met in het verlengde een zwembad met diverse massage stralen en loungebanken. Ook zijn er sauna's aanwezig, 1 voor mannen en 1 voor vrouwen (geen gebruik van gemaakt). Kamer was geweldig, hotelkamer met bubbelbad. Goed bed en een goed bijzetten voor onze dochter. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel en een geweldig ontbijt buffet. Shuttle service vanaf de luchthaven en van het hotel het centrum in. Wel reserveren ' s ochtends en vergeet de terugreis niet gelijk te reserveren. wij hadden toegang tot de Exective Lounge waar je van 6:00 tot 21:00 terecht kan voor een drankje en een snack of fruit. Om 18:00 is er ook alcohol verkrijgbaar zoals goede biologische wijnen, brut en warme/ koude snacks. Bij ons vroege vertrek stond er in de lobby een tafel met croissants, chocolade broodjes, fruitsap, koffie, thee en we kregen flesjes water mee. Helemaal top. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 28 september 2016

Na 9 maanden weer een nacht terug in dit hotel. Blijft een prima keuze voor als je in de buurt van de luchthaven wilt blijven.Kamers zien er ook na jaren gebruik nog prima uit, staf is zeer voorkomend en de gratis shuttlebus rijdt elke 20 minuten.
Ontbijt is heel uitgebreid.
Enig minpuntje: na bijna 50 bezoeken wilde ik eindelijk het zwembad eens proberen. Dat was helaas geen goed idee, ijskoud water en tussen de twee delen van het hotel komt ook al geen zon.
Jammer dat niet (zoals in Dubai bijvoorbeeld) gekozen is voor een zwembad met bar op het dak.
Blijft toch in mijn Hilton top 10

Datum van verblijf: september 2016
HiltonMadridAirport, Marketing Trainee van Hilton Madrid Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2016

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw recente ervaring bij ons in het hotel via TripAdvisor.
Uw complimenten met betrekking tot de kamers, staf en de gratis shuttle bus worden zeer op prijs gesteld en het doet mij goed om te lezen dat u heeft genoten van het onbijt.

Het spijt mij daarentegen dat het zwembad niet de juist temperatuur had. Ik heb onze staf hierover ingelicht en ik kan uw verzekeren dat dit de volgende keer niet meer zal gebeuren.

Ik hoop dat wij u in de nabije toekomst opnieuw mogen verwelkomen bij het Hilton Madrid Airport.

Niels Vos
Marketing Trainee

Beoordeeld op 23 augustus 2016

Tuurlijk, je boekt niet voor niets Hilton. Dan mag je wat verwachten. Maar als die verwachting dan wordt overtroffen maakt dat wij uitermate enthousiast zijn over dit hotel! Toen de receptie constateerde dat mijn partner de andere dag jarig was kregen wij een gratis upgrade naar een hele mooie suite waarin niets ontbrak. Heerlijke jacuzzi, superbed, zacht badlinnen en badjassen...en als klap op de vuurpijl een fles champagne, complimentary namens het hotel. Het ontbijtbuffet is spectaculair, inclusief chocoladefontein, diverse eiergerechten, zoet, hartig, allerlei sappen etc. De spa en fitness zijn erg uitgebreid, en het zwembad is heerlijk. De airportshuttel brengt je in een paar minuten naar de luchthaven, en met een taxi ben je voor 20 / 25 euro in het centrum van Madrid. Wij zouden dit hotel aan iedereen die luxe kan waarderen zeker aanraden, houdt je niet van hotels met een zakelijke uitstraling is dit hotel wellicht niets voor jou. Onze speciale dank gaat uit naar Adriaan van de receptie, die zorgde voor de kers op de (verjaardags)taart!

Datum van verblijf: augustus 2016
HiltonMadridAirport, Public Relations Manager van Hilton Madrid Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2016

Dear Guest,

Thank you very much for such a wonderful comment and for sharing with us your experience at Hilton Madrid Airport.

I am pleased to see that you had a great stay and loved the modern room décor. Each of our 284 rooms has a unique bedside board painting showcasing the Architect´s journeys throughout the globe.

Indeed we do provide a complimentary shuttle service to & from the airport from 5:00am until Midnight every 20 minutes. For transport to the city centre, this service takes a one-way journey in the mornings at: 9:15, 11:15 and 12:15.

Plenilunio shopping centre can be found just 20 minutes walking distance, where there are various restaurants, cafes, shops and entertainment. Additionally, a shuttle service is available at 5:00pm which takes guests directly to Plenilunio, and returns to the Hotel at 7:00pm & 8:00pm.

I look forward to personally welcoming you back to Hilton Madrid Airport in a near future.

Best Regards,

Marta Sanz,