Beoordeeld op 22 juni 2017

Zeer goed Hotel, met vriendelijke medewerkers.
Ruime kamer, schoon en netjes, prima bedden.
Ontbijt is ook heel goed, volop keuze en prima koffie!
Kortom van harte aanbevolen!
De locatie in het centrum is goed, echter gelegen in een smalle straat en daardoor een matig uitzicht vanaf de kamer.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Suitesviena, Director de Relaciones con Clientes van Suites Viena Plaza De Espana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2017

Geachte Johan, hartelijk dank voor uw reactie. groeten Suites Viena

Beoordeeld op 26 februari 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel in het centrum van Madrid. Alles op loopafstand. Ruime en dagelijks schoonmaakte kamers. Prima bedden. Een aanrader voor iedere bezoeker van deze geweldige stad. Prima wifi en ook in de lobby een pc voor gasten aangesloten op internet en een printer.
Vriendelijk personeel ook.

Datum van verblijf: februari 2017
Suitesviena, Director de Relaciones con Clientes van Suites Viena Plaza De Espana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2017

Geachte klant, hartelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Suites Viena

Beoordeeld op 21 oktober 2016

Heerlijk hotel met een goede service. Overal is aangedacht. Kan niet beter. Alleen ik vond de bedden te hard. Ik kreeg een paar dekens om op te liggen waardoor ik de nacht kon doorkomen. Het waren wel box-springbedden maar er lag geen topper op.
Ontbijt was prima geregeld. Kon kiezen of je er gebruik van wilde maken of niet. Uitslapen mag hier altijd. Geen commentaar op wat dan ook, alleen die bedden dan.
Taxiservice naar luchthaven werd geregeld.

Kamertip: Gewoon vragen om een goede kamer.
Datum van verblijf: oktober 2016
Suitesviena, Director de Relaciones con Clientes van Suites Viena Plaza De Espana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2016

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw reactie.

We hebben het gevoel dat het bed was niet comfortabel voor u en in ieder geval was het beter dekens.

Met vriendelijke groet, Suites Viena

Beoordeeld op 15 april 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een perfect centrale ligging. De ontvangst was netjes en snel. De kamer ruim, schoon e keurig onderhouden. De badkamer keurig. De bedden heerlijk breed en comfortabel. Het ontbijt: van harte aanbevolen, veel keuze met vers fruit. Een hotel om een tweede keer te bezoeken.

Datum van verblijf: april 2016
Suitesviena, DIRECTORA van Suites Viena Plaza De Espana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2016

Dank u.
Ik spreek uw taal niet.
excuses !!
We thank you for your nice review.
Best regards!!!!

Beoordeeld op 27 maart 2016 via mobiele applicatie

Top kamers wij hadden een massage douche. Lobby heeft geen uitgebreide bar je kunt er wel wat drinken. Ontbijt was super mevrouw die daar werkt doet het fantastisch. Al met al een super hotel waar we zeker terugkomen.

Datum van verblijf: maart 2016
Suitesviena, DIRECTORA van Suites Viena Plaza De Espana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2016

Geachte klant.
Ik spreek uw taal niet.