Beoordeeld op 4 maart 2018

Ibis Madrid Aeropuerto Barajas is een uitstekend hotel bij aankomst op de luchthaven. Er is een gratis transfer (erg interessant). De kamers zijn netjes conform aan Ibis-hotels. Avondmaal (buffet) en ontbijt zijn kwalitatief OK voor de prijs die je er voor betaalt. Een tussenstop in dit hotelmaakt ook je doorreis naar Madrid-Centrum per metro voordeliger.

Verbleef: juni 2017
DE LUCAS J, General Manager van Ibis Madrid Aeropuerto Barajas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2018

Dear SEPPEAntwerp :

I hope my answer finds you well. I'm Javier the hotel manager and I want to thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay with us.

We hope to host you again if you came back to Madrid.

Regards

Beoordeeld op 9 december 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier een nacht voor wij terug gingen naar huis. Het is 9 min rijden vanaf vliegveld tot hotel. Taxi kost altijd 20 euro, standaard prijs. Hotel personeel is vriendelijk en behulpzaam. Inchecken ging erg snel. Kamer was schoon en fijne bed. Ontbijt buffet is goed. Wij zijn met de metro naar centrum geweest en de metro was op loop afstand vanaf hotel.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 mei 2017

Reeds voor de 5é maal dit hotel bezocht en nog steeds geen enkel minpunt gevonden.
Klantvriendelijk en bijzonder proper.
Onze kamer was reeds beschikbaar omstreeks 1000 uur. De keuze voor het volgende bezoek is reeds gemaakt !

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 22 april 2017

Wij hebben hier 1 nacht verbleven, omdat we de dag erna naar huis vertrokken. Ligt op een halfuurtje wandelen van de luchthaven, dus ik zou toch aanraden om het openbaar vervoer te nemen tot aan Barajas luchthaven.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, maar ook hun talenkennis is uitermate goed! Het ontbijt was goed en er is zeker voldoende keuze! Zeker een aanrader!

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 10 mei 2016

Barajas is een gezellig dorp waar het hotel Ibis gelegen is. De luchthaven ligt op 5 minuten afstand en wordt vlot bediend door de gratis airportshuttle. Enkel het ontbijtbuffet is van lage kwaliteit.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com