Beoordeeld op 18 december 2017

Hotel is super centraal gelegen, heeft mooie ruime kamers en bovenal een waanzinnig vriendelijk team! De collega's van de Front Office doen alles om je thuis te laten voelen. Elena van het ontbijt is een topper!

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Aliciaroommate, Director General van Hotel Room Mate Alicia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2017

Dear Burg,

It was a real pleasure welcoming you in our house, and hopefully many more to come!! I will let Elena know about your comments, we all know she is the best!!

Warm regards,

Alicia's team :)

Beoordeeld op 12 april 2017

Super leuke kamer met zicht op het plein
Lekker vers uitgebreid ontbijt tot 12u in een leuke omgeving.
Centraal in de stad, werkelijk alles is dichtbij zonder metro!
gratis WIFI-bakje beschikbaar, ook om mee te nemen overdag (vragen receptie)

Kamertip: De nummers x0" geven zijdelings pleinzicht, x04 zijn grotere duurdere kamers op de hoek met nog beter pleinzicht. Nergens straatlawaai.
Datum van verblijf: april 2017
Aliciaroommate, Director de Recepción van Hotel Room Mate Alicia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2017

Dear guest,

Thank you for writing this beautiful review about Room Mate Alicia.

We are glad you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again in your next visit to Madrid.

Kind regards,

Eva de Lucas

Beoordeeld op 23 november 2016

De ligging van dit hotel is fantastisch aan gezellig plein met alle bezienswaardigheden op loopafstand. De receptie en ontvangst is matig. Goede kamer met badkamer in de kamer met apart toilet. Modern interieur.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 4 november 2013

Dit hotel is centraal gelegen aan een gezellig pleintje in een vrij rustige buurt. We hebben al onze uitstappen te voet gedaan. Het is maar 10 minuutjes stappen naar het Prado en ook naar het museum Reina Sofia. Ook de winkelstraten, Plaza Mayor, en de meeste bezienswaardigheden liggen op wandelafstand. Van de luchthaven kom je erin een uurtje met de metro, voor het terugkeren hebben we op aanraden van het hotel de gele bus genomen aan Atocha, heel gemakkelijk en direct uitstappen aan de juiste terminal. Onze kamer was de junior suite op de 1ste verdieping. Comfortabel, ruim en mooi uitzicht op Plaza de Santa Ana. Wel wat problemen met de elektrische gordijnen, zijn moeilijk in de juiste stand te zetten. Het ontbijtbuffet was verzorgd en genoeg keuze. Ook vers fruit!

Kamertip: De junior suites op de hoek zijn ruim met mooi uitzicht, maar kies misschien beter niet de 1ste verdieping, want daar zit je boven de inkom met de automatische deuren die je goed hoort open en dichtgaan.
Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 10 augustus 2013

We verbleven enkele dagen in de executive room (nr. 403). Grote kamer met ensuite badkamer. Wanneer je de deur van het toilet wil sluiten is dit wel erg krap. Kamer is goed onderhouden en proper.
Aan deze kamer heb je een groot terras met buitendouche, een ligbed en een zitbank.
Het ontbijt was matig. Op dinsdag was de keuze duidelijk minder dan bijvoorbeeld op maandag. Zo waren de broodjes van de dag ervoor. Ze waren alleszins niet vers (hard en droog).
Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: augustus 2013