Beoordeeld op 14 november 2017 via mobiele applicatie

Een mooi ruim en modern opgezet hotel.
Schone kamers met goede bedden en douche.
Wij wilden 1 nacht bijboeken voor onze dochter, omdat dit niet op onze kamer paste werd onze kamer probleemloos omgeboekt. Wat een service.
Het hotel is heel centraal gelegen in een mooie wijk. Metro dichtbij net als de rechtstreekse bus naar de luchthaven op 200 meter. Lopend sta je in een half uur op sol. Het retiropark is 10 minuutjes lopen.
Een aanrader

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Lucía S, Public Relations Manager van Novotel Madrid Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2017

Thank you again for sharing your experience Joanne, we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,

Beoordeeld op 17 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt top! Zeer gastvrij en tevens grote kamers, een goed ruim bed, comfortabel, goede airco en een fijne ruime badkamer met regendouche. Het ontbijt is fantastisch! Een grote zaal waar je de ruimte hebt. Goede koffie, heerlijke verse jus de orange, zalm, ei, toast, tomatensalsa, vers fruit, diverse soorten ham, veel brood en toast.

Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
Lucía S, Public Relations Manager van Novotel Madrid Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2017

Thank you so much Marc, it´s so nice to hear our guests opinion. We are so happy to know that you enjoy your visit and also breakfast ;)
Come back soon, we will be waiting for you in the same place.

Kind regards,
@NovotelMcenter

Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Hebben hier 2 nachten geslapen. Prima Hotel. Goede douche en heerlijke airconditioning op de kamer. Ontbijt is goed verzorgd. Ondanks dat er veel gasten zijn, is er voldoende en wordt er steeds bijgevuld. Keuze uit vers fruit, broodjes, zoetighede, enz.
We hebben de eerste avond beneden ook gegeten. Viel tegen. Tot 2 keer toe werd de bestelling verkeerd gemaakt. Men heeft het geprobeerd goed te maken...maar toch.
Ligging van het Hotel is prima, half uurtje lopen en je bent in het centrum.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Lucía S, Public Relations Manager van Novotel Madrid Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2017

Thank you Sterre.
It´s lovely to know that you enjoy your stay and that you liked our breakfast.
Hope to see you soon :)
Best wishes from Madrid,

Beoordeeld op 4 mei 2017

• Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Lucía S, Public Relations Manager van Novotel Madrid Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2017

Beoordeeld op 29 april 2017

Een groot en verzorgd hotel met een gezellige sfeer. Het ontbijt is geweldig en voor ieders wat wils. Het avondeten is netjes en verzorgd. Het personeel is uitermate vriendelijk en gastvrij. De kamers zijn netjes en voor gezinnen met 1 of 2 kinderen uitermate handig. De ligging is in het zakencentrum en voor de dames zijn gerenommeerde winkels vrijwel direct om de hoek te vinden. Het centrum is zowel te voet als per metro goed te bereiken.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Lucía S, Public Relations Manager van Novotel Madrid Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2017

Thank you H s for your fabulous words :)
We hope to see you soon!

Kind regards from Madrid,