Beoordeeld op 18 april 2018

Goede ligging van het hotel t.o.v. bezienswaardigheden en oude centrum. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kwaliteit restaurant goed. Kamer was prima voorzien van alles. Daarnaast was alles keurig schoon. Lekkere bedden. Top dus!

Kamertip: Vrij warm op de kamer, een raam openen voor frisse lucht helpt zeker, maar dan moet je genoegen nemen met geluid en dat slaapt minder goed.
Datum van verblijf: april 2018
Social Media Bo... O, Director de Relaciones con Clientes van Only YOU Boutique Hotel Madrid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2018

Dear 691angeline,

Thank you for your feedback! we are delighted to read you found everything of your liking at Only YOU Boutique Hotel. It is fantastic you tried our restaurant YOUnique and you enjoyed of the meal.

We hope to welcome you as soon as you return to Madrid.

Best wishes,

Beoordeeld op 23 maart 2018

Citytrip naar Madrid? Stop met zoeken, twijfel niet en boek only YOU Boutique Hotel. De naam van het hotel zegt alles: hier staat de gast centraal. Moesten er Oscars in het hotelwezen bestaan, dan krijgt dit hotel op zijn minst een bijzondere nominatie in alle mogelijke categorieën. Uitermate vriendelijke bediening, super service, een hemelse ontbijtkaart waar iedereen aan zijn trekken komt, van gezond, over vegetarisch naar uitgebreid energiek. De kamers zijn plaatjes en blaken van netheid. Een lekkere cocktail in de lounche, sit back and relax in heerlijke zachte zetels in de diverse salons. Woorden schieten te kort. Genieten, genieten, genieten. Jammer genoeg gaat de tijd in dit verbluffende hotel veel te snel voorbij, en dat is dan ook echt het enige minpuntje dat we konden vinden...

Datum van verblijf: maart 2018
Social Media Bo... O, Director de Relaciones con Clientes van Only YOU Boutique Hotel Madrid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2018

Geachte heer/mevrouw n-3-x,

Wij zijn vereerd door uw lovende woorden over uw verblijf in ons hotel. Mochten wij ooit een oscar winnen voor het beste hotel dan bent u natuurlijk van harte uitgenodigd om dit te vieren met ons! Mocht u binnenkort weer bij ons verblijven, dan boek een paar nachtjes extra. Dan kunnen we het enige minpuntje wegpoetsen ;)

Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

De crew van Only YOU in Madrid hebben begrepen wat je als gast zoekt als je op reis bent. Dit is zo een adres waar niet alleen de prachtige inrichting en horeca klopt maar ook de totale beleving. Een ECHTE aanrader !!

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde alleen
ORManager_AO, Director de Relaciones Públicas van Only YOU Boutique Hotel Madrid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Dear Paul260358,
thank YOU for sharing your experience and recommend Only YOU Boutique! It is great to hear your experience is a like a pearl...wow!!!
Guests like YOU are great Ambassadors of our brand Only You. Thank you very much!

Warm regards,
Rut Zazo

Beoordeeld op 10 januari 2018

Leuke break in de winter. Pik het Driekoningenfeest in Madrid mee, prachtige parades. Het hotel ligt in een straat met leuke winkels en prima restaurants, erg gevariëerd, vlakbij grote winkelstraten ook .

Datum van verblijf: januari 2018
ORManager_AO, Director de Relaciones con Clientes van Only YOU Boutique Hotel Madrid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Dear 26elsl,

Thank you very much for your comment! we are glad you found everything of your liking and that your stay was excellent.

It will be a pleasure to welcome you back next time you come to Madrid.

Best wishes,

Beoordeeld op 2 januari 2018

Supervriendelijke, behulpzame medewerkers. Goede locatie Modern verrassend interieur.
Goed verzorgde kamers. Prima ontbijt. J
Veel bezienswaardigheden op loopafstand van het hotel, net zoals vele restaurants.

Datum van verblijf: december 2017
ORManager_AO, Director de Relaciones Públicas van Only YOU Boutique Hotel Madrid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2018

Dear luna947,
Thanks for sharing your experience! Glad to know you found a Top Hotel, on a great location and with good service. If you are happy, we are happy.
We will welcome you again and again!

Warm regards,
Rut zazo