“Heerlijk gegeten en goede bediening.”
Beoordeling van De Maria Opera

De Maria Opera
Geclassificeerd als nr. 436 van 12.792 Restaurants in Madrid
Keukens: Barbecue
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centro
30 mei 2018 beoordeeld

Buiten op terras gegeten. Wel met terrasverwarmer.
In dit restaurant word je als gast ontvangen. Je opent met een glas cava van het huis. Daarna een cazpacho met een schaaltje creme-kaas ook allebei van het huis. De gerechten zijn heerlijk op smaak worden in ruime porties geserveerd.
Na het hoofdgerecht een spook en een glaasje met yoghurt-mango ook van het huis.
Bij de koffie nog een likeurtje van het huis. De prijzen zijn normaal.
Hier kan je lekker rustig een paar uurtjes dineren.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere keuken en geweldige service. Extra attentie van de zaak op het einde van een topmaaltijd. Zeker een aanrader!

10 juli 2017 beoordeeld

Grillrestaurant gesitueerd achter het Opera gebouw op de Plaza Isabel II. Gastvrij ontvangen met een glas Cava aangeboden door het restaurant en een mooie plaats gekregen op het terras. Ruime keuze op de menukaart. Heerlijk gegeten met goed glas wijn. Na het desert wederom verrast met een likeur van het huis. En dit alles met een heel goede prijs/kwaliteit verhouding en een zeer gastvrije bediening. .

9 mei 2017 beoordeeld

Hier kun je echt heel lekker eten. Ik had een Sirloin steak en er zat verder niets bij wat groenten betreft, maar ik heb echt genoten van de eerste tot de laatste hap van deze geweldige lap vlees. Zelfs de frietjes heb ik niet aangeraakt. De service was ook heel goed. We kwamen met 8 mensen aan rond 20:00 uur en beneden zat het vol, maar er werd binnen no time een tafel voor ons gedekt op de eerste verdieping. We kregen een hele boel tussendoortjes gratis en rekenden op het eind 25 euro de man af. Geweldig !

7 mei 2016 beoordeeld

La Parilla de Maria is een keten met restaurants in gans Madrid. Tijdens ons verblijf maakten we kennis met twee ervan en in beide was de kwaliteit van het eten en de prijs /kwaliteitsverhouding zeer goed. Hoe men het doet, weet ik niet maar overal wordt een aperitief, aperitiefhapjes, 2 dessertjes en een afzakkertje gratis aangeboden. Enig nadeelis de bijna afwezigheid van vis op de kaart.

Reizigers die De Maria Opera bekeken, bekeken ook

Madrid, Gemeenschap van Madrid

In De Maria Opera geweest? Deel je ervaringen!