“Aangenaam”
Beoordeling van Sagasta 28 Bistro & Gourmet

Sagasta 28 Bistro & Gourmet
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Sagasta 28 Bistro & Gourmet is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 317 van 12.141 Restaurants in Madrid
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Chueca
30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig restaurant in een leuke wijk van Madrid, Cheuga. Vriendelijk personeel. We hadden soep van paddestoelen vooraf; erg lekker. Als hoofdgerecht steak. Goed klaargemaakt maar weinig erbij; een paar chips en een beetje paprika. Vind ik echt te weinig als groente!
Ze hebben goede wijnen voor een redelijke prijs.

Sagasta B, Director de Relaciones con Clientes van Sagasta 28 Bistro & Gourmet, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2017

Geachte melder54,

Wij bedanken U heel hartelijk voor Uw mening over Uw verblijf in Sagasta 28. Het is altijd aangenaam positief commentaar te ontvangen en wij zullen het doorgeven aan onze medewerkers. Dit zal zeker een stimulans zijn voor ons team om de kwaliteit van onze services steeds te verbeteren.

Wat betreft de food and beverage hebben we veel positieve meningen in de social medium. We vinden het jammer dat U deze mening niet deelt, maar we gaan eraan werken dat U toch 100 % tevreden wordt.

Hartelijk dank dat U onze gast bent geweest en we hopen dat Uw volgende verblijf bij ons even aangenaam zal zijn als deze keer.

Guest Relations Manager

15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig gezellige ontvangst door een super madam die echt haar vak kent. Lekker eten. Hebben echt verschillende gerechten geprobeerd in de 2 keer dat wel er geweest zijn en alles was lekker. Het is heel fijn dat bijna elk gerecht zijn eigen sausje heeft dat je er naargelang eigen wens kan bij eten. Eerlijk eten aan een prijs die ok is .

Sagasta B, Director de Relaciones Públicas van Sagasta 28 Bistro & Gourmet, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2016

Geachte Martine D,

Wij bedanken U heel hartelijk voor Uw mening over Uw verblijf in Sagasta 28 Bistró&Gourmet. Het is altijd aangenaam positief commentaar te ontvangen en wij zullen het doorgeven aan onze medewerkers. Dit zal zeker een stimulans zijn voor ons team om de kwaliteit van onze services steeds te verbeteren.

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft een erg leuk concept met producten uit verschillende streken! Het personeel is heel vriendelijk en kunnen je goed helpen met keuzes maken. De sfeer in het restaurant is heel gezellig en het eten was allemaal perfect. Bekende dingen maar dan op een eigen manier gemaakt! Zeker de moeite waard om naar toe te gaan wanneer je in madrid bent!

Sagasta B, Director de Relaciones Públicas van Sagasta 28 Bistro & Gourmet, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2016

Geachte Núria V,

Hartelijk dank dat U onze gast bent geweest en we hopen dat Uw volgende bij ons even aangenaam zal zijn als deze keer.

17 mei 2016 beoordeeld

Wij zijn hier 2 avonden geweest en hebben beide malen een zeer leuke avond gehad met zeer goede gerechten.
Je kunt kiezen uit verschillende tapas om te delen, die niet de traditionele zijn, maar die een vernieuwende toets hebben en heel lekker zijn. Ook de hoofdgerechten zijn niet te versmaden.
Ze hebben ook een mooie wijnkaart met voor ieder budget lekkere wijnen.

De jonge crew is daarenboven heel attent en vriendelijk en nemen zelfs nu en dan de tijd om een vriendelijk praatje te doen, zonder de andere klanten uit het oog te verliezen.

Dit is zeker een adresje om naar terug te keren, als we terug naar Madrid gaan

Sagasta B, Director de Relaciones Públicas van Sagasta 28 Bistro & Gourmet, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2016

Geachte Jan D,

30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We begonnen met tapas, inclusief de aangeraden zeevruchten kroketten van de week. Smaak en presentatie waren erg middelmatig. Hoofdgerecht hebben we daarom overgeslagen. Nagerecht was koud (crème brulée).
Blijkt wel populair bij Spanjaarden te zijn. Vriendelijk personeel.

Sagasta B, Director de Relaciones Públicas van Sagasta 28 Bistro & Gourmet, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2016

Sehr geehrter Herr VS2111 / Sehr geehrte Frau VS2111,

wir danken Ihnen vielmals, dass Sie sich nach Ihrem Aufenthalt im Sagasta 28 Bistró&Gourmet die Zeit genommen haben, uns zu schreiben, und bedauern zutiefst, dass die erbrachten Serviceleistungen Ihren Erwartungen nicht entsprochen haben. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie vielmals um Entschuldigung.

Die Restaurante der Marke Sagasta 28 Bistró&Gourmet setzen alles daran, um Ihnen bei jedem Ihrer Aufenthalte eine optimale Servicequalität anzubieten. Ihre Meinung ist für uns daher von größtem Interesse.

Mit herzlichen Grüßen

Reizigers die Sagasta 28 Bistro & Gourmet bekeken, bekeken ook

Madrid, Gemeenschap van Madrid

In Sagasta 28 Bistro & Gourmet geweest? Deel je ervaringen!