Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het is hier duidelijk gericht om toeristen in de val te lokken. Het is ook niet goedkoop en de kwaliteit van het eten is ook niet al dat. Ok het is wel een goede ligging. Bediening was enorm traag en men ging bijna ons wisselgeld niet teruggeven omdat men dacht dat het een tip was.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 12 mei 2017

Je stapt de metro uit op Plaza Sol en je bent in het hotel. 24 uur per dag lawaai en drukte buiten, maar als je de ramen en luiken sluit, is het stil in de kamer. Verrukkelijk! Het personeel zeer vriendelijk, de prijs/kwaliteit-verhouding erg goed. Heerlijke handdoeken, een koelkastje op de kamer en gratis wifi. Het enige waarom ik niet 5 sterren geef is omdat de bedden (naar mijn maatstaf) echt te hard is (echt Spaans)

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 11 februari 2017 via mobiele applicatie

Hotel gelegen in hartje Madrid. Van zodra je de metro Sol uuitstap ben je aan hotel.
Goede ontvangst aan receptie en je wordt naar uw kamer begeleid. Kamer is zijn ☆☆☆ waard en nette hygiëne badkamer. Ik lag op het vierde verdiep aan de patio. Stille en rustige kamer. Genoten van ons verblijf. Aanrader als je Madrid wil bezoeken.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 29 oktober 2016 via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit verhouding! Grandioze service en zeker niet vergeten te vermelden gezellig en sfeervol terras. Alles is vanaf het hotel goed te belopen en je merkt niks van de drukte op Sol.

Alles lijkt op grote afstanden van elkaar te liggen, schijn bedriegt echter en je loopt zo naar de grote trekpleisters.

De kamers zijn netjes en ruim, toilet en douche zeer degelijk tot goed. Kortom echt een dikke 5 sterren!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 21 november 2014

Ik had eerst wat angst om naar dit hotel te gaan.Staat maar met 1 Spaanse ster genoteerd.Toen we er aankwamen(30m van de Puerta del Sol!)bevonden we ons in een aangename receptie.Heel vriendelijk personeel.Mooie kamers,proper.Bijliggend café was zeer goed.Hier kregen we ons ontbijt.De churros zijn er fantastisch.Vlakbij de metro.Bushalte om overal naartoe te gaan!Wandelafstand naar de Gran Via en Plaza de Espana.200m van de Plaza Mayor en het parlement(Cortes)Wandelafstand naar het Prado,Cibelesfonteinen en Parque del Retiro.Super goed gelegen en goeie prijzen.DOEN!

Datum van verblijf: december 2013