Beoordeeld op 26 april 2018 via mobiele applicatie

Nette kamers, goede bedden, alles netjes schoon.
Vriendelijk personeel.
Prijs kwaliteit helemaal in orde.
Centraal gelegen in Madrid. Alles is goed te voet bereikbaar en vanaf vliegveld ook met de trein goed te bereiken. Je stapt in Sol uit en met 5 minuten lopen bem je er.
Kosten €2,60!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt vlak bij het plein Sol. Heel centraal en veel op loopafstand. Mooi hotel, wij hadden een hele nieuwe kamer (met upgrade €20). Goed ontbijtbuffet. Goede prijs kwaliteitverhouding. Receptie was heel hulpvaardig.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Van maandag tot vrijdag in dit mooi centraal gelegen hotel. Vanaf airport met metro rond 45 min over. Eindpunt voor hotel is metrostation Sevilla.
Hotel midden centrum dichtbij Museo del Prado, Retiropark, Piaza Cibeles, Playa de Sta Anna, Plaza Mayor en foodmarket playa del Miquel. En vlak achter Gran via met winkelgebied. Restaurants ook allemaal dichtbij schat alles zo rond 15 min. Palacio Real is verste weg. Om de hoek zit Baja Bikes waar je een leuke fietstour van 3 uur kan maken met de highlights.

Hotel kamer. Goede bedden, ruimte voldoende, fijne doucheruimte met schuifdeur super handig. De kamers worden goed schoon gemaakt!! Verder sliepen we aan de achterkant, wel wat herrie maar schat minder dan als je aan de voorkant slaapt. De WiFi is slecht, erg jammer.
Ontbijt. Netjes verzorgt, mis alleen gekookte eieren, crackers, gewoon fruit zoals bijv appel,banaan, peer e.d.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Met een leuk uitziend restaurant en een barretje prima vertoeven. Avond eten geen idee, dat hebben we niet gedaan.
Zou volgende keer dit goed gelegen hotel wel weer boeken.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 april 2017

Simpel hotel in het oude centrum van Madrid. Centrum direct in bereik. Naast het hotel een Starbucks, voor een heerlijke koffie en ontbijt.Na 5 minuten lopen de eerste restaurants en drinkgelegenheden. Bus en metro voor de deur.Zoals elk stadshotel, is het gehorig, oordoppen mee is een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2017
ReginaMadrid, Director General van Hotel Regina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2017

Geachte klant,
We zijn erg blij om te weten dat de situatie van ons hotel en alle attracties, is een bezoek aan Madrid zo mooi te maken.
Sterker nog, we zijn in het centrum, en zeker er is altijd veel meer instroom van mensen en verkeer. We zijn erg jammer als dit veroorzaakte ongemak. Wij willen u eraan herinneren dat we hebben verschillende soorten kamers die bevinden zich in verschillende delen van het hotel. Voor toekomstige reserveringen, neem dan direct contact met ons op zodat we goed kunnen adviseren en toewijzen het verblijf dat het beste past bij uw behoeften.
Nogmaals, sorry voor het ongemak en we hopen dat je terug bent, om ervoor te zorgen dat we de beste service te kunnen bieden.
Met vriendelijke groeten uit alle hoeken van het Regina team.
Marina Tocabens. Guests Ecperience.

Beoordeeld op 1 oktober 2016

Centraal gelegen hotel. Veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Kamer was netjes, bedden matig, maar we hebben goed geslapen.Het ontbijt was erg goed en uitgebreid. personeel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: februari 2016
ReginaMadrid, Gerente van Hotel Regina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2016

Geachte klant.
Hartelijk dank voor uw opmerkingen over de locatie,
ontbijt en vooral op onze medewerkers die
Hij was vriendelijk en attent tijdens uw verblijf.
Het is belangrijk voor ons om het advies van onze klanten kennen en
Natuurlijk verwelkomen wij uw aanbevelingen.
We hopen weer uw bezoek de volgende keer dat ik op reis naar Madrid.
Groeten.
Carlos López