Beoordeeld op 14 juli 2016

Wij verbleven 3 nachten in dit hotel in een standaard 2 persoonskamer.
Check in verliep vlot, enkel de borg (via creditcard of cash 20euro/nacht) die moet betaald worden is een meer en meer voorkomend fenomeen. Toeristenbelasting moet niet betaald worden.
Wij kregen een kamer op de vijfde verdieping, niet aan de straatzijde, waardoor we geen last hadden van geluid van buitenaf.
Kamer is basic, maar proper en moet genoeg opbergruimte. LCD tv en kluis en minibar (betalend) aanwezig. 2persoonsbed bestond uit 2 afzonderlijke bedden, waarvan de matras voor mij persoonlijk te zacht was. Airco werkte, maar kon moeilijk geregeld worden, gelukkig gaf hij genoeg koude lucht af. In de kamer waren er diverse ramen die konden geopend worden en allen waren ook voorzien van zon verduisterende gordijnen. Badkamer was sober, had maar één wastafel en een bad met douchewand, toilet en bidet ook in de badkamer aanwezig.
Ontbijt is in een kille ruimte zonder ramen. Ontbijt is niet uitgebreid, maar van redelijke kwaliteit.
Het uitchecken verliep vlot.
Metrostation dichts bij hotel ( 100 meter) is enkele maanden dicht (tot okt-nov.) wegens werkzaamheden. Hotel is centraal gelegen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 mei 2016

Kwamen hiervoor de derde keer. Vriendelijk bij binnen komst, goede ruime kamer, goed ontbijt uitgebreid, geen bar, maar aan de overkant kan je gezellig wat drinken. Zeker een aan raden voor en paar dagen Madrid

Kamertip: kamer aan zijkant zijn rustig met raam dicht
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
onesimo d, Director General van Tryp Madrid Atocha Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2016

Geschatte Peter P,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen , zijn we blij om u te informeren dat we een Sportsbar beschikbaar voor het volgende bezoek .
dank,

Onésimo de Santos

Beoordeeld op 17 september 2015

Zeer goed gelegen: in de oude stad, vlakbij het centrum, alles bereikbaar op wandelafstand.Vriendelijk personeel. Prima service. Schitterend ontbijt. Goeie restaurants/tapa's bars in de directe omgeving.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 maart 2015

Zeer goed gelegen: vlakbij centrum, musea, alles op wandelafstand.
Upgrade genomen naar Premium room. Was zeer verzorgd, maar nog klein en zonder zeteltjes. Kamer achteraan die zeer rustig was, haast geluidloos.
Vriendelijk personeel dat altijd klaar staat.
Schitterend ontbijt.

• Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Melia Hotels International
Director_TRYP_Atocha, Director General van Tryp Madrid Atocha Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2015

Beste Jan Julia EB

Heel erg bedankt voor jullie reacties, we zijn blij om te weten dat u genoten van uw verblijf in Madrid en de faciliteiten van ons hotel.
Het hotel is goed gelegen op tien minuten van het station, "Atocha" ideaal voor toeristen die willen de stad te voet te verkennen.

Bedankt en groeten

Antonio Arnedo
GM
TRYP Atocha

Beoordeeld op 10 januari 2015

Fijn hotel. Vlakbij de metro en alle leuke pleinen, winkels en restaurants zijn op loopafstand. De straat zelf is niet heel bijzonder maar zodra je naar links gaat en de straat naar beneden afloopt kom je bij de prachtige museums, parken en de gezellige drukte. Ga je rechtsaf dan vindt je leuke restaurants en ben je op weg naar de gezellige pleinen en winkels.

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
Director_TRYP_Atocha, General Manager van Tryp Madrid Atocha Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2015

Bedankt voor de feedbackGinavdl

Wij zijn het eens met u, als andere reizigers zeggen: ligging van het hotel is erg handig als je wilt bezoeken het centrum van Madrid, de belangrijkste toeristische attracties en musea. We hebben een mond op slechts enkele meters aan de voorkant van het hotel (lijn 1, blauw
hopen u in het hotel snel te zien

Een begroeting

Antonio Arnedo