Vandaag geopend: 09:30 - 20:00

vanaf US$ 40,03
vanaf US$ 28,59
vanaf US$ 61,76
Beoordeeld op 30 mei 2019

Niet spectaculair ,Binnen zijn hierogliefen op de wanden ,er wordt een fimpje vertoond over de tempel.Het is wel aanschuiven ,om de 7 min. kunnen er 10 a 15 personen binnen.Het is gratis

Beoordeeld op 19 mei 2019

heeft een mooie geschiedenis (abu simbel) maar dan moet je eerst Egypte bezocht hebben om te kunnen volgen. lage rijen om het binnen te bezoeken. je kan beter naar de achterkant wandelen waar een mooi panoramisch zicht is.

Beoordeeld op 18 mei 2019 via mobiele applicatie

Toen wij er kwamen stond er een erg lange rij. Na 45 minuten te hebben gewacht mochten we het gebouw binnen, daar waren we binnen een kwartier ook weer uitgekeken. Ik denk dat als je echt heel erg veel van hiërogliefen houdt je het misschien wel waardeert.

Beoordeeld op 29 april 2019

We waren hier in alle vroegte en bijna de enige. Historische restanten op een hele mooie plek op loopafstand van het paleis.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

Mocht je in Madrid zijn en je bent in de buurt, loop dan even langs. Ik zou niet de moeite nemen om er speciaal heen te gaan. De tempel is leuk om te zien, wij zijn zelf niet naar binnen geweest omdat er een lange rij stond.
Als je er toch bent loop dan naar het einde van het plein, vanaf hier heb je een mooi uitzicht op het kasteel.

Datum van activiteit: april 2019