Vandaag geopend: 09:45 - 13:45, 16:15 - 18:15

vanaf US$ 40,00
vanaf US$ 28,57
vanaf US$ 28,57
Beoordeeld op 1 december 2018 via mobiele applicatie

(De resten van) een oude tempel zijn gratis te bezoeken vlakbij het Palacio Real. Erg mooi en met prachtig uitzicht.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 8 november 2018

Mooi gelegen tempeltjes. Alleen jammer dat het ontbrekende water de spiegeltover wegnam. Zeker de moeite om bij valavond te bezoeken. Met een fraai panorama op het koninklijk paleis als toetje.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 26 juli 2018

Egyptische tempel in Madrid... wat moeten we daar van denken? Maar het heeft me wel verrast. Deze tempel was één van de toplocaties van de citytrip door Madrid.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi om te zien als je in de buurt bent. Wij waren er met zonsondergang en kregen prachtige beelden.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 4 juli 2018

Je kan hem alleen van een afstandje bekijken. Ik vond het niet zo bijzonder, marr goed ieder zijn smaak.

Datum van activiteit: juni 2018