Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.276)
Beoordelingen filteren
1.276 resultaten
Waardering van reizigers
552
480
163
47
34
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
552
480
163
47
34
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.276 beoordelingen
Beoordeeld op 26 maart 2016

Mijn vriendin en ik verbleven 19 t/m 25 maart in dit hotel. Wij wisten dat de naam Ilunion Hotels Suites was, maar konden bijna niet geloven dat wij uiteindelijk ook een grote suite kregen!

Bij aankomst was het personeel heel vriendelijk. De eerste dag werkte de kluis en telefoon niet. Toen wij dit aan de receptie vertelde werden wij meteen geholpen door de concierge.

Zoals ik al zei was de kamer (heel) groot. TV's in de woon,- en slaapkamer, mini-fridge met twee gratis flesjes water per dag, sofabed, bureau, walk-in klerenkast en een mooie badkamer. Geen koffie en thee faciliteiten.

Het restaurant is luxe met een grote TV waar o.a. voetbal wordt op uitgezonden. Het menu is random en is vrij duur. Wij hebben niet onbeten in het hotel omdat aan de overkant van de weg een heerlijke bakkerij (Ceres) zit. In plaats van 12 euro per persoon betaalde wij 10-15 euro voor ons beide bij de bakker.

Metro is minder dan 5 minuten lopen vanaf het hotel en brengt je overal! Heel schoon, 12,20 euro voor 10 ritten.

Dit hotel is absoluut een aanrader! Ik zou hier weer naar toe gaan. Een minpunt is hoeveel het eten kost in het restaurant en ik raad dan ook aan uiteten te gaan!

Kamertip: Toegankelijk voor mindervaliden
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Laurens R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ILUNION H, Manager van ILUNION Suites Madrid, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2016
Google-vertaling

Dear Laurens,

Thank you so much for your stay’s review at our hotel ILUNION Suites Madrid.
We always welcome feedback from our guests as it is a valuable source of information and help us monitor the service we provide.
I am glad you enjoyed your stay with us and you would recommend our hotel to future customers.
Looking forward to seeing you soon back in Madrid.
King regards,

Ramón Armada
Hotel manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld

Verbleef: november 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ilunion H, Manager van ILUNION Suites Madrid, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 oktober 2018

  • Verbleef: oktober 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ilunion H, Manager van ILUNION Suites Madrid, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2018

  • Verbleef: september 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ilunion H, Manager van ILUNION Suites Madrid, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 juli 2018

  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ilunion H, Manager van ILUNION Suites Madrid, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken