Beoordeeld op 28 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt centraal maar is niet bijzonder. De kamers zijn klein en gehorig. Soms lijkt het dat de buren in je kamer staan. Sfeer is modern en kil. Drie keer van kamer moeten wisselen vanwege het lawaai van de straat en de buren. Ontbijt beter overslaan en ergens in de buurt doen.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 17 oktober 2017

Ik kan enkel beamen wat hier reeds werd geschreven. Goed hotel, correcte en vriendelijke bediening. Proper. Goed ontbijt. Ligging zeer goed voor wie van shoppen en wandelingen in hartje stad houdt. Een aanrader.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 3 september 2017

We kwamen in dit hotel terecht via sprs.me dus we hebben het niet zelf gekozen of geboekt. We waren dus heel blij verrast bij aankomst. Fransisco-1 is een heel modern hotel waar we zeer vriendelijk ontvangen werden. De kamer zelf was vrij ruim en had 2 bedden die tegen elkaar stonden. Misschien niet superromantisch, maar de bedden waren ruim genoeg om samen in 1 bed te liggen en we hebben heerlijk geslapen. De spleet tussen de bedden is ook minimaal dus niet zo storend. De badkamer was ruim en modern. Een groot pluspunt is dat je ondanks de locatie helemaal geen last hebt van de massa toeristen buiten. Eenmaal de ramen gesloten, hoorden we er echt niets meer van. Een gesloten raam was geen probleem aangezien er een heel goed werkende airco aanwezig is. Met het raam open was het overdag dan weer pure gezelligheid met het geroezemoes. Het ontbijt was ruim voldoende, en de bediening tijdens het ontbijt ook zeer vriendelijk.
Kleine minpuntjes waren :
- er waren werken onderaan het gebouw dus uitslapen zat er niet in, wegens veel lawaai na 10 uur
- de badkamerdeur sloot niet volledig, hetgeen ook niet altijd aangenaam is als je van een beetje privacy op de wc houdt. Dit was vast enkel bij onze kamer zo :).

Wij vonden het een aanrader en zouden hier zeker teruggaan!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 12 mei 2017

Voor een stedentripje Madrid is dit een perfect hotel. Lekker centraal in het hartje van het centrum. Gelegen in een gezellige drukke winkelstraat. Vriendelijke receptie met behulpzame receptionisten. En een fantastisch uitgebreid ontbijtbuffet. De kamers zijn ruim genoeg en zien er fris en modern uit. Een grote badkamer maakt het compleet.

Kamertip: Neem goede oordoppen mee voor het straatlawaai. Of slaap met het raam dicht.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 23 april 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt vrij centraal gelegen in de winkelstraat op een steenworp afstand van het plein Sol (Daar komen ook zo'n beetje alle metro's uit). De kamers zijn vrij netjes onderhouden en de badkamer is goed.

Datum van verblijf: april 2017