Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel. Verschrikkelijk aardig behulpzaam bij het parkeren. Mooie kamer met mooie badkamer. Kamer niet erg groot van alle gemakken voorzien. Fijne grote badhanddoeken. Parkeren onder het hotel. Wel duur €21 per dag.

Op der hotel restaurant. Gezellige bediening.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 7 juni 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt best prima en de kamers zijn klein, maar schoon. Het personeel dat de gasten ontvangt heeft vriendelijkheid niet allemaal even hoog in het vaandel. De dame met wie wij te maken hadden was zelfs uitermate onvriendelijk. Haar ongastvrijheid was beslist een slecht begin. Erg onaangenaam. Zoiets tekent je verblijf. Ook de ontbijtzaal wordt bestierd door mensen die weinig lol lijken te hebben in hun werk. Een dame uitgezonderd. En het is toch echt een viersterren hotel. Maar zoals gezegd de ligging is goed en de kamers schoon.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 3 november 2016

Om de binnenstad Madrid te verkennen kan je al geen betere ligging wensen. Dichtbij theaters, filmzalen, bars, restaurants, winkels en noem maar op. Mooie propere kamers met alle nodige comfort. Een gezellige bar en een zeer goed restaurant met vriendelijk personeel. Het ontbijt is goed.

Kamertip: Wij hadden een kamer op de eerste verdieping . Er was geen lawaaihinder. De vuilkar moet overal komen en die hoor je ook overal.
Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 17 september 2016

Fijne kamer, met een goed bed wat een pre is wanneer je de hele dag gewandeld hebt. We hadden een klein dakterrasje waar je laat op de avond nog heerlijk de dag kon afsluiten. De ligging is super en je hebt totaal geen last van straatlawaai. En belangrijk het was schoon!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 3 mei 2016

Prima bed, rustige kamers, schoon en vriendelijk personeel. Alleen het ontbijt viel tegen. Ze vertelden ons aan de receptie dat het ontbijt 16 euro zou kosten maar dat was exclusief de btw. De prijs was dus 17,60 per persoon. Er was redelijk wat keuze, maar het brood en de croissants waren oud. Voor minder dan de helft per persoon heb je prima broodjes bij elk bakkertje of koffiebarretje waar je langskomt, te beginnen recht tegenover het hotel.

Datum van verblijf: april 2016