Beoordeeld op 4 maart 2017

Een prima zeer ruime kamer, mooie badkamer met seperaat toilet. Hotel heeft een goede uitstraling en het ontbijt is zeer uitgebreid en goed van kwaliteit. Metro ligt op 5 minuten lopen vanwaar je heel Madrid kunt bereijken.

Kamertip: Er zijn kennelijk verschillende kamer types. De wat ruimere kamer is aan te bevelen.
  • Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
Javier_Alcalde, Assistant Manager van Melia Castilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2017

Geachte klant,

We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf en ze vond alles naar zijn zin.

Hartelijk dank voor uw opmerkingen en hopen u snel te zien.

Groeten.

Beoordeeld op 5 februari 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, goed ontbijt, alleen de kamer was enorm warm, zo warm, was niet in te slapen. Verwarming stond uit, kon niets aan gedaan worden. Ramen open hielp niet, kwam geen koele lucht kamer in. Al met al een slapeloze nacht.

Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
Javier_Alcalde, Assistant Manager van Melia Castilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen zullen we rekening mee houden.

Ik wil me verontschuldigen als we hem dit keer kon behagen en hoop te doen in de toekomst bezoeken.

Groeten.

Beoordeeld op 30 augustus 2016

Derde keer dat ik hier was. Hotel wordt volledig gerenoveerd. Dat is mooi natuurlijk, maar maakt wat weemoedig. de kamers hier waren eenoase van tijdloosheid in Madrid. ruim, klassiek, beetje ouderwets maar zeer charmant. Ik hoop dat dat zo blijft

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Javier_Alcalde, Assistant Manager van Melia Castilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2016

Geachte Jeff,

We zijn erg blij om te weten dat u uw verblijf genoten en vond alles naar zijn zin.

Hartelijk dank voor uw opmerkingen en hopen u snel te zien.

Regards

Beoordeeld op 22 mei 2016

Was hier voor een zakelijke bijeenkomst, met conferentie in het hotel. Daarvoor alle faciliteiten aanwezig. Vriendelijke en behulpzaam personeel. Maar ook voor prive is dit comfortabel met gym en buitenzwembad. Ligt in een rustiger deel van Madrid, omgeving niet inspirerend en 's avonds buiten niet al te veilig. Zowel met metro als bus is het centrum gemakkelijk te bereiken. De bediening aan de bar is matig; duurt lang, weinig toeschietelijk, en een rekenfoutje. En de kamer zelf (premium); prima, schoon, ruim, comfortabel bed. Redelijk geruisloze airco. Maar overdag de ramen lekker open, die de schoonmaak braaf steeds dicht doet. En het ontbijt; een uitgebreide sortering met veel verse producten voor een redelijke prijs.

Kamertip: Aan de straatkant iets lawaai van grotere weg. Maar zeker op de hogere etages niet veel last van. Aan de zwembadkant soms late barbezoekers.
  • Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
Javier_Alcalde, Assistant Manager van Melia Castilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2016

Estimado cliente,

Muchas gracias por su detalla descripción de nuestras instalaciones.

Nos alegra mucho saber que ha disfrutado de su estancia y que ha encontrado todo según sus expectativas.

Será un placer volver a recibirle.

Un cordial saludo.

Beoordeeld op 9 februari 2016

Heb hier 1 nacht geslapen; prima als zakelijk hotel. Erg groot hotel met ruime kamer en prima bed. Alles is wat verouderd, maar wel erg netjes. Voor een zakelijk verblijf dus helemaal prima. Ligt in het financiële district van Madrid en dus geen inspirerende omgeving. Maar, gezien het zakelijk karakter, is daar niets mis mee. Zoek je 't mooie centrum? Pak dan lijn 5 met de bus (zo'n 40 minuutjes) of de metro (volgens mij lijn 10) en dan doe je er zo'n 20 minuten over.

, wel wat verouderde, kamers. Niets mis mee. Ligt zo'n 40 met de bus van 't centrum, 20 minuutjes met de metro.

• Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
Javier_Alcalde, Assistant Manager van Melia Castilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2016

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw leuke reacties en deze delen met andere gebruikers.

We zijn erg blij om te weten dat u uw verblijf genoten en ik hoop op een spoedige terugkeer.

Met vriendelijke groet