Beoordeeld op 16 september 2016

Dit hotel heeft echt alles van kleine kamers tot grote kamers met balkon. Midden in de stad en toch een zwembad op het dak, waar je ook een mooi uitzicht hebt van de omgeving. Prima bedden en voorzieningen in de kamer. Ideaal voor een bezoekje aan de binnenstad. vriendelijke bediening en het ontbijt is ook erg uitgebreid en lekker. Kamers aan de binnenplaats zijn wat donker maar wel lekker stil. Maar het belangrijkste is hoe dicht het hotel van het centrum is, alles op loopafstand. Madrid is een top stad.

Kamertip: Kamers aan de binnenplaats zijn het stilst maar voor slapen ben je niet in Madrid
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 juni 2016

Prachtig hotel in het centrum van Madrid, dichtbij een metrohalte.
Heel propere, goed uitgeruste en geluiddichte kamers en een overheerlijk uitgebreid ontbijt.
Heel vriendelijk en bereidwillig personeel.
In de zomermaanden is het leuk vertoeven op het dakterras en kan je de stad bewonderen vanuit de jacuzzi!!!

Geen minpunten!

Een echte aanrader voor een citytrip naar Madrid...

Kamertip: De suite is zeker een aanrader! heel ruim en majestueus!!!
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 20 mei 2016 via mobiele applicatie

Atocha is een hotel met een goede ligging voor de kunstliefhebber en diegene die Madrid van een andere kant willen ervaren dan alleen toeristisch en dan met name de tapasbars binnen loopafstand. Ik kreeg een gratis update naar een superiorkamer omdat op dat moment het hotel vol zat dus als alleenstaande niets te klagen. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk en het ontbijt is divers.

Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 april 2016 via mobiele applicatie

Een modern hotel met comfortabel kamers. Echter had ik kamer 001 en daar is geen dag licht. Een beetje depressief en jammer want de kamer was verder ok met een lekker bed. Het hotel ligt op een goede locatie vlak bij plaza santa ana met veel kleine straatjes en leuke restaurants. Het ontbijt was prima en het personeel vriendelijk.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 september 2015 via mobiele applicatie

We zijn hier voor twee nachten blijven logeren in een standaard kamer. De kamer was stijlvol en modern uitgerust. Super goede bedden en de badkamer was ook perfect in orde, met als de regendouche als toppunt. Het ontbijt is 16 euro, alles er op en eraan, niks op aan te merken.
Ik vond het misschien net iets de duur, maar ik zou het zeker aanraden aan bijna iedereen!

Datum van verblijf: september 2015