“Tweede bezoek”

Vanaf
Reina Sofia Museum Guided Tour in Madrid
Geclassificeerd als nr. 6 van 865 dingen om te doen in Madrid
Type: Kunstmusea, Musea
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn partner gebruik gemaakt van een kortingskaart voor de drie musea Prado, Thysen en Reina Sophia. Dit laatste museum toont moderne kunst. Mooie collectie onder andere van Picasso. Leuk om te bezoeken.

29 mei 2018 beoordeeld

Prachtig museum. Voor 65+ ers is het helemaal gratis. De 'jongere' bezoekers betalen 10 € wat toch een redelijk verschil is maar het is de moeite waard. Je kan eigenlijk niet alles bezichtigen. Het aanbod is erg uitgebreid en gevarieerd.

16 mei 2018 beoordeeld

Dit is echt iets voor de moderne kunstliefhebbers. Wij hadden de hele tijd het gevoel van nu komt het, maar het bleek bij dat gevoel. Voor ons zijn geld niet waard

7 mei 2018 beoordeeld

Als je niet zoveel tijd te besteden hebt zou ik altijd voor het Prado gaan, howel de varieteit in tijd en schilders in dit museum groter lijkt. ( meer verschillende stijlen) Tja en de guernica hangt hier natuurlijk, en werken van Jeroen Bosch, dat is toch ook wel heel bijzonder.

Bekijk meer beoordelingen
9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Best ticket online kopen. Dit geldt voor alle musea in Madrid. De kunstwerken van onder andere Picasso zijn ruim opgesteld in dit museum dat in de 18de eeuw een hospitaal was. Ik heb vooral de Spaanse kubisten geapprecieerd. De Guernica van Picasso is natuurlijk een must.

Reizigers die Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía bekeken, bekeken ook

Madrid, Gemeenschap van Madrid

In Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía geweest? Deel je ervaringen!