Google
Tapastour in Madrid
57 beoordelingen
vanaf US$ 79,58
Beoordeeld op 26 juli 2019

Het pleintje ligt op wandelafstand tussen Plaza Major en heeft verschillende uitnodigende eetgelegenheden. Ideaal als rustpauze tijdens je wandeling door het centrum van Madrid.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 16 april 2019

Dit plein heeft echt iets charmants, persoonlijk vind ik dit het mooiste plein van de stad. Het hele plein wordt omzoomd door horecazaken en leuke terrasjes waar het fijn is om een deel van je dag door te brengen. Echte aanrader!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 24 oktober 2018 via mobiele applicatie

Slecht ,gevoel afgezet.Moest 17.50 euro betalen voor 3 glazen bier midiumnavraag bij de ober werd ik niet te woord gestaan.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 10 oktober 2018 via mobiele applicatie

Gezellig en mooi plein. Uitzicht vanop rooftop Radio ook de moeite. Drinken is er minder gezellig. Omringd door kleine straatjes vol restaurants.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 29 januari 2018

Plaza Santa Ana vind ik één van de gezelligste pleinen van Madrid. Het is minder groot dan de andere, knus met de vele terrassen, het groen en de vele restaurantjes en bars. 's Avonds ziet het plein er nog mooier uit, zeker door de bijzonder fraaie verlichting van het ME hotel. Eerder had ik een hotel nabij het plein en deze keer een appartement om de hoek. Voor mij is deze wijk dan ook een ideale locatie als uitgangspunt voor een City Trip.

Datum van activiteit: januari 2018