“Tweede keer bezocht”

US$ 17,96*
Vanaf
Toegangskaartje Madrid Prado Museum
Geclassificeerd als nr. 2 van 877 dingen om te doen in Madrid
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste keer was niet zo positief doordat het groot is met heel veel verschillende zalen waar je de weg kan kwijtraken. Daarom de tweede keer aan de hand van het plattegrond steeds gekeken wat we konden zien. Dit keer meer genoten van dit museum. Koop wel van te voren een toegangskaart want dan hoef je niet te wachten. Via de zijkant loop je zo naar binnen. Je kan ook een toegangskaart voor drie musea vooraf kopen namelijk Tyssen, Prado en Reina Sofia. Je kan dan op verschillende dagen langs deze musea. Je start dan wel bij Tijssen museum. Wat trouwens een aanrader is.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je fan bent van schilderijen, dan is dit museum een heel grote aanrader. Zelf zijn we minder geïnteresseerd hierin, maar toch wilden we een bezoekje brengen. Het museum is enorm groot en biedt geïnteresseerden uren, zo niet dagen, de kans om alle prachtige werken te bekijken. Maar je moet er wel van houden, anders duurt het enorm lang.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi museum om te zien. Ook zoveel verschillende kunstwerken. Jammer dat het NL deel dicht is vanwege renovatie. Toiletten zijn oke maar kunnen schoner.

16 mei 2018 beoordeeld

Dit moet je toch bezocht hebben. Zeer diverse kunstvezameling en leuk voor ons Vlamingen dat er een deel aan Rubens gewijd was.

Bekijk meer beoordelingen
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ja als je iets gezien moet hebben, is het wel het Prado. Je komt tijd tekort in dit immense gebouw.
Prachtig. Helaas was de zaal met Rembrandt erin aan verbouwing onderhevig

Reizigers die Museo Nacional del Prado bekeken, bekeken ook

Madrid, Gemeenschap van Madrid

In Museo Nacional del Prado geweest? Deel je ervaringen!