“Gallicaans Restaurant Zeevruchten ”
Beoordeling van Marisqueria Ribeira do Mino

Marisqueria Ribeira do Mino
Geclassificeerd als nr. 479 van 12.946 Restaurants in Madrid
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Chueca
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Indien je toch eens zeevruchten wenst te eten, dan moet je hier zijn!
38 euro voor twee personen met kwalitatief de beste zeevrucht ooit gegeten. Reserveren is noodzakelijk.
Zeer familiaal lokaal restaurant.
Voor het eerst eendenmossel gegeten. Een ervaring!

Datum van bezoek: juli 2017

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in ontspannen sfeer waarbij localen samen met toeristen eten.
Geen haute cuisine . Verstaan ook moeilijk Engels maar heel vriendelijk.

Datum van bezoek: juni 2017
21 mei 2017 beoordeeld

Reserveren is aan te raden. Mensen staan in de rij. Wij waren op tijd dus mochten in het gedeelte zitten waar niet voor gereserveerd was. Het is een fabriek. wij hadden de krab/kreeft schotel voor 2 personen en dat viel erg tegen. Koud en smakeloos. De wijn was slecht, niet opgedronken hebben de fles weggegeven :). Jammer hadden ons er veel van voorgesteld.

Datum van bezoek: mei 2017
4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Seafood op zijn best. Het feit dat het restaurant bomvol zit met zowel toeristen als Spanjaarden zegt genoeg. Doe misschien best wel kledij aan die daarna de was in gaat. De kans op morsen is groot ;-).

Datum van bezoek: april 2017
21 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede en verse zeevruchten voor een goede prijs. Eenvoudig restaurant zonder opsmuk. Bezoek dit echt voor het eten. Bediening was redelijk adequaat, niet bijzonder attent. Interieur typisch. Veel licht, weinig sfeer. Erg druk, reserveren aanbevolen. Wij kregen om 21:30 uur op zaterdag een nummer waarmee we een uur later terug konden komen.

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Marisqueria Ribeira do Mino bekeken, bekeken ook

Madrid, Gemeenschap van Madrid

In Marisqueria Ribeira do Mino geweest? Deel je ervaringen!