“Geweldige plek voor n heerlijk ontbijt”
Beoordeling van Plenti

Plenti
Geclassificeerd als nr. 2 van 426 Koffie en thee in Madrid
Wijk: Centro
Wijk: Centro
4 weken geleden beoordeeld

Hier kan je heerlijk ontbijten en de prijzen zijn heel schappelijk.
Hele aardige medewerkers die een zalig ontbijtje voor je maken

Datum van bezoek: september 2019

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren opzoek naar een goed ontbijt tentje. Via TripAdvisor kwamen wij hier terecht. Hmm wat was het heerlijk!! Het tentje zelf is gezellig en het personeel is uiterst vriendelijk en relaxt. Een dikke aanrader. Toen we de rekening kregen vielen we bijna van onze stoel, heel goedkoop.

Datum van bezoek: juli 2019
17 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier zeer lekker gegeten. Ik heb de granola met fruit gegeten en gebakken mediterraanse eieren. Zeker de eieren zijn een aanrader!! Onder de eieren was er namelijk ook een soort vulling (bij mij een soort tomatensaus met olijven maar dat hangt af van welk soort ei je neemt).(dit samen met een drankje voor 12 euro) Ook de bediening liep zeer vlot en het personeel was daarnaast ook zeer vriendelijk!

Datum van bezoek: juli 2019
25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker en gezond ontbijt en lekkere koffie. Aanschuiven tot buiten maar het is duidelijk de moeite waard.

Datum van bezoek: mei 2019
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, knus en klein familie restaurant. Eten is gezond en lekker!! Huiselijke sfeer met persoonlijke aandacht.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Plenti bekeken, bekeken ook

Madrid, Gemeenschap van Madrid

In Plenti geweest? Deel je ervaringen!