“Echt Spaanse sfeer”

Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centro
14 september 2019 beoordeeld

Geweldig gegeten en wat een ambiance grote tegelplateaus geweldige bediening iedereen werd verwelkomd bij binnenkomst terwijl het goed vol zat. Ik ging voor de gambas en manlief voor een entrecote qua prijs perfect heerlijke wijn erbij ga hier vooral eten als je in Madrid verblijft

Datum van bezoek: augustus 2019

13 augustus 2019 beoordeeld

Geweldig spaans tentje midden in Madrid. Geen commercieel gedoe, goed eten, lekkere drankjes en tegen zeer lage prijzen. Personeel is overigens ook echt super vriendelijk en herkende ons weken nadat wij er waren geweest nog steeds!

Datum van bezoek: augustus 2019
8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de dag dat mijn vrouw jarig was hier tijdens ons voetbaltripje van Ajax gegeten. De dag er voor gereserveerd en de dag dat we binnenkwamen wisten ze nog dat mijn vrouw jarig was. Weer heerlijk gegeten voor niet veel geld met zeer vriendelijk personeel. Wat ons betreft het beste restaurant van Madrid. Zeker aan te bevelen en als we er weer ene keer komen, gaan we hier zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2019
8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was erg druk dus even wachten op een tafeltje, we hadden niet gereserveerd. Het was de moeite waard! Lekker eten, fijne sfeer, het was geweldig! Een echte aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019
8 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige tent met leuke Spaanse sfeer en muziek. Lekker eten, ruime porties voor een eerlijke prijs. Zowel voor borrel, tapas als diner. Een aanrader!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Fatigas del Querer bekeken, bekeken ook

Madrid, Gemeenschap van Madrid

In Fatigas del Querer geweest? Deel je ervaringen!