Beoordeeld op 27 augustus 2018

Goed ontbijt, mooie rustige kamers. Een beetje ver van hert centrum maar na een goede uitleg vlot met bus en metro in volle centrum. Zwembad maar open volgens stadstoelating vanaf 1 juni. Het was zeer aangenaam om 's avonds na een volle dag in het centrum terug "thuis" te komen bij de mensen die we ondertussen al goed kenden.

Datum van verblijf: april 2018
Roberto S, Director de Recepción van Hotel Nuevo Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Geachte Jean -Pierre,
Hartelijk dank voor uw tijd, die ons altijd helpt verbeteren. We blijven werken om u zich thuis te laten voelen.
We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en die van alle mensen die u hebben vergezeld. Binnen de mogelijkheden die het verkeer ons biedt, proberen we onze klanten een persoonlijke, comfortabele en hoogwaardige service te bieden, zowel op de luchthaven 24 uur per dag, als in het centrum van Madrid (we zijn ons ervan bewust dat de locatie waarin we ons bevinden niet het meest comfortabel is voor ken het centrum van de stad)
Ook bedankt voor de positieve beoordeling van ons restaurant en uw personeel, we zullen uw felicitaties sturen.
Voor vragen of reserveringen die u nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Roberto Sobrino
Jefe de Recepción / Rooms Division Manager
Hotel Nuevo Boston ****
Avda. Aragón 332 • 28022 Madrid
Tlf: 917481613 • Fax: 917481606
jrecepcion@hotelnuevoboston.com

Beoordeeld op 5 februari 2018 via mobiele applicatie

Schoon, gunstige prijzen, super vriendelijke personeelsleden en eer service gericht, standaard (buffet) maar kwalitatief goed ontbijt. Een aanrader en ik kom zeker weer terug. En ja voor de rokers onder ons, ze hebben rook kamers

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde alleen
Roberto S, Director de Recepción van Hotel Nuevo Boston, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Geachte Alberto,
Wij informeren u dat het hotel kamers voor rokers heeft, maar wij informeren u dat ze beetje bij beetje zullen verdwijnen.
Voor vragen, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Roberto Sobrino
Jefe de Recepción / Rooms Division Manager
Hotel Nuevo Boston ****
Avda. Aragón 332 · 28022 Madrid
Tlf: 917481613 · Fax: 917481606
jrecepcion@hotelnuevoboston.com

Beoordeeld op 24 mei 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel metalen faciliteiten die je je maar kunt wensen. Ruime keurige kamers, voldoende amenities, koffie en thee faciliteit. Uitnemend ontbijt. Gratis shuttle van en naar het vliegveld. Een weinig frequente shuttle maakt de lastige bereikbaarheid van het centrum ten dele goed. Zeer aan te raden!

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 september 2016

Net hotel, goed ontbijt, vlakbij de luchthaven. Een nadeel, maar je kan niet alles in het leven; ver van het centrum. Per taxi rij je al snel een half uur. Metro of bussen wellicht ook mogelijk. Van het zwembad niet kunnen genieten omdat het weer het niet echt toeliet.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel heeft shuttle verbinding met vliegveld
Shuttle brengt en haalt je ook uit centrum.
Kamers fantastisch, goed ontbijt, zwembad en fitness aanwezig.
Vlakbij hotel een grote mall met alle top merken aanwezig

Datum van verblijf: augustus 2016