Only YOU Hotels
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 218 per nacht.

Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 133 per nacht.

Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 215 per nacht.

Novotel Madrid Puente de la Paz(Madrid)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Maydrit Hotel(Madrid)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 145 per nacht.

Ibis Madrid Aeropuerto Barajas(Madrid)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 248 per nacht.

Ibis Madrid Calle Alcala(Madrid)(Heel veel waar voor je geld!)
2 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie