22 juli 2018 beoordeeld

centrum gerichte hotel dicht bij alles vriendelijk personeel ,ruime kamers en proper ideaal om madrid te bezoeken ,koffie corner was mooi meegenomen gratis koffie en s'morgens 2 koffie koeken en cake aan de deur een aanrader

Verbleef: juli 2018
José Manuel D, Gerente van B&B Hotel Madrid Centro Puerta del Sol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2018

Dear Steven,

Thank you for trusting in our B&B Puerta del Sol Hotel!
To us is very important your opinion,we are glad your stayed have been so positive.
We hope to see you soon here in your home.

Best regards,
José Manuel Díaz
(Manager)

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke ontvangst in een in het centrum gelegen maar toch zeer rustig hotel.
Prima gelegen om de stad te voet of via openbaar vervoer te bezoeken.
Zeer mooie en propere kamers waar het stil vertoeven is, mini koekjes als ontbijt en aangeboden koffie en water zijn een leuke attentie.
Wij komen hier zeker nog terug.

Verbleef: november 2017, reisde alleen
José Manuel D, Gerente van B&B Hotel Madrid Centro Puerta del Sol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2017

Dear Guest!
Thank you for your kind words to us! We are glad to know that your stay was positive!

Best regards,
José Manuel Díaz (Manager)

27 september 2017 beoordeeld

Super Hotel ! Ruime kamers en centraal gelegen. Net, modern, verrassend rustig in deze drukke buurt. Geen ontbijt, maar geen probleem : all-you-can-eat ontbijtzaak rechtover het hotel.

Verrassend goed hotel : onthaal super, gemeenschappelijke ruimte in de kelder met gratis koffie, fruitsap, koeken, fruit is top. Leuke attentie aan de deur 's morgens bij het ontwaken maakt het af. Dit is een topper !

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
José Manuel D, Gerente van B&B Hotel Madrid Centro Puerta del Sol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2017

Dear Guest,
thank you for telling your experience with us!
We are glad to know that your stay was good and you enjoyed our free services and great location at most central street in Madrid!
Best Regards,
Jose Manuel Diaz (Manager)

28 juni 2017 beoordeeld

Ik heb zaterdagnacht gebeld voor een kamer voor de zondagnacht. Ik werd heel vriendelijk geholpen en het was allemaal geen probleem. Zondagochtend mijn koffer al gebracht en weer werd ik erg vriendelijk geholpen.
Het ziet er allemaal modern en netjes uit, zowel de openbare ruimtes als de kamer. Fijne badkamer en heel fijn bed.
Een eventueel minpunt kan zijn dat er door de badkamermuren licht komt als het buiten licht is, maar ik heb er persoonlijk geen last van gehad.

Ik zou er zeker teruggaan!

Kamertip: Kamer aan de binnenkant: je kijkt op muren uit. Minder als je uitzicht wilt, heel goed als je geen geluid van buitenaf wilt.
  • Verbleef: juni 2017, reisde alleen
José Manuel D, Gerente van B&B Hotel Madrid Centro Puerta del Sol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

Dear Guest,
thank you for your opinion and suggestion, we take note about it!
We hope to see you soon!
Best regards, José Manuel Díaz (Manager)

2 juni 2017 beoordeeld

Wij hadden een kamer met terras op de 5e verdieping. Heerlijk om na een dag in de stad op bij te komen (wel pal op het zuid/westen). Prachtig kamer en fantastische badkamer met heerlijke douche (geen bad). Mooie verlichting. Als je aan de voorkant zit hoor je wel geluid van de straat en de klokkentoren (ieder kwartier). Schattig om iedere ochtend een tasje aan je deurklink te vinden met daarin 2 flesjes water, 2x fruit en 2 kleine croissantjes. Dan kun je in ieder geval even vooruit voor je de een van de vele ontbijtplekjes treft.

Kamertip: Heb je een kamer aan de binnenkant dan kijk je tegen muren aan, er is een soort binnenplaats.
  • Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
José Manuel D, Gerente van B&B Hotel Madrid Centro Puerta del Sol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2017

Dear Tosseram,
thank you for your kind comment! It makes us happy and encourages us to keep working hard! You do a great description about our location and hotel atmosphere.
We hope to see you again, this is your home!
Best regards, Jose Manuel Diaz (Manager)