“Jonge dynamiek, lekker eten”
Beoordeling van Kuoco 360

Kuoco 360
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Kuoco 360 is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 45 van 12.768 Restaurants in Madrid
Wijk: Chueca
Wijk: Chueca
12 februari 2018 beoordeeld

We hebben heel lekker gegeten in Kuoco 360. Alles was vers en perfect klaargemaakt. De bediening was uiterst vlot. Wij willen zeker nog eens terug.

KuocoGroup, Guest Relations Manager van Kuoco 360, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2018

Hola Veronique873,

We zullen ons best doen om in het Nederlands te reageren ;-)

Niets maakt ons gelukkiger dan te weten dat je een fantastische ervaring hebt gehad! Bedankt dat u ons de mogelijkheid heeft gegeven om u van dienst te zijn en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen!

K

2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldige ervaring. Super enthousiaste, kundige bediening. Het eten is een werkelijke smaaksensatie! Begin met de starters ze zijn heerlijk!
Wij hadden de octopus en de zalm vooraf, aanrader! Nog nooit een gerecht gegeten met alle smaken zo duidelijk herkenbaar. Aan tafel wordt de bereidingswijze en worden de ingrediënten ook in het Engels uitgelegd. Wijn die aangeraden wordt is top, er wordt geadviseerd kijkend naar de gerechten die besteld worden.
Hoofdgerecht Iberico shoulder en Peking kip. Wederom een smaakexplosie!
Dessert, Banana brulée en Chocolate lover.
Reserveren handig. Absoluut een bezoek waard!

KuocoGroup, Guest Relations Manager van Kuoco 360, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Hola Monique6425, (zal dit in het Nederlands proberen ) woorden kunnen niet beschrijven hoe blij je woorden ons laten voelen . Bedankt dat u ons de mogelijkheid heeft geboden om u van dienst te zijn! Ik kijk er naar uit om je snel terug te zien !! K

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier voortreffelijk gegeten.
In echt verschillende smaken. Kaart niet heel groot maar keuze maken is lastig. Door de bijzondere smaken. Mijn steak tartaar oosterse tint en iets pittig erg smaakvol. Ons hoofdgerecht was ook enorm lekker. Zeer vriendelijke bediening waar ze inderdaad alles goed uitleggen. Prijs kwaliteit meer dan waard, overigens zit het niet direct in een hele toeristische kant. Het zat wel vol dus dat zegt genoeg. Aanrader, tip, doen, als je wat van iets anders houdt. Leuke gezellige wijk vlakbij Gran Via.

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed zaakje om te eten. Aantal gerechten 'to share' gegeten en ook main dish. Super! Aziatische invloeden gemengd met spaanse keuken. Zeer vriendelijke bediening ook. Wel geen terras

26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst dag, eerste lunch in Madrid. Lukraak uitgekozen op basis van reviews van tripadvisor. We konden geen betere start bedenken! Deze keuken, zoals ze zelf omschrijven, is een reis rond de wereld. En dat soms in 1 bord/gerecht. Een absolute aanrader.

Reizigers die Kuoco 360 bekeken, bekeken ook

Madrid, Gemeenschap van Madrid

In Kuoco 360 geweest? Deel je ervaringen!