“Heerlijk eten in ongedwongen sfeer.”
Beoordeling van Ástor

Ástor
Geclassificeerd als nr. 2 van 12.887 Restaurants in Madrid
Wijk: La Latina
Wijk: La Latina
3 juni 2018 beoordeeld

Prima restaurant met geweldige bediening. Zonder de vermelding in Tripadvisor zou je dit restaurant misschien niet kiezen en er zo voorbij lopen. Het ligt in de wijk La Latina waar veel tapasrestaurant zitten. De ingang is onopvallend, maar als je eenmaal binnenkomt dan ben je in een klein supergezellig restaurant. Het eten is voortreffelijk en de bediening super gastvrij en attent. Het is zeker een restaurant dat ik aan anderen zou aanbevelen.

13 mei 2018 beoordeeld

Gelegen in de gezellige Latina wijk, niet ver van Plaza Major.
Zeer aangename en vriendelijke bediening, zoals overal in Madrid.
Lekker gegeten en toch wel tapa's op een iets hoger niveau.
Het restaurant was volzet, toch wen even reserveren.

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier naartoe gegaan vanwege goede beoordeling op TripAdvisor. Maar viel me niet mee.... mooie locatie, prettige bediening. Mooie kaart ook wel, met voldoende keuze. Misschien net de verkeerde keuze gemaakt, maar ik vond het niet best.Vlees vol met zenen. Alleen huiswijnen per glas. We hebben voor minder geld beter gegeten.

19 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor kwamen wij Astor op het spoor. Het was super dicht bij ons hostel en makkelijk te vinden. De bediening was erg vriendelijk. Ik heb de risotto gegeten en deze was echt hemels. Na afloop kregen we een mini cocktail van het huis. Erg lekker. Prijs/kwaliteit ligt erg hoog! Zeker een aanrader!

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vol verwachting naar Astor omdat het de nummer 1 van Madrid is. Gaat pas om 20:30 open. Gasten staan te wachten om naar binnen te gaan. Ik snap dit systeem niet zo goed. Het hele restaurant zit in 1 x vol met alle ellende van dien. Al het personeel heeft het in 1 x erg druk. Desondanks was de ontvangst goed. Wijn lekker. Ik had cured meat die erg lekker was. Daarna hamburger die gewoon was. Achteraf begrijp ik niet zo goed waarom nou juist dit restaurant nummer 1 is.
Zou hier niet meer heen gaan.

Reizigers die Ástor bekeken, bekeken ook

Madrid, Gemeenschap van Madrid

In Ástor geweest? Deel je ervaringen!