Beoordeeld op 13 oktober 2017

Laatste dag/avond van de trip dit hotel uitgekozen. Wat een oase van rust en luxe na 2 dagen hotels in het centrum van Madrid. Echt zeer luxe kamers met heerlijke bedden.

Vriendelijke receptie en restaurant medewerkers. heerlijk 3 gangen menu gehad tegen zeer betaalbare prijs. Als ik al met al 1 minpuntje moet noemen dan was het jammer dat het zwembad dicht was terwijl het 29 graden was. Maar verder helemaal top. Volgende trip Madrid boeken we lekker dit hotel en gaan we met de metro die vlakbij ligt naar het centrum en weer terug.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 augustus 2017

zeer mooie kamers en ong. 5 minuten van de metro .
halfpension is een aanrader aangezien je kon kiezen a la carte uit verschillende gerechten.goed ontbijt en mooi verzorgde kamers .zeer goede douche alsook zeer proper . indien je regelmatig eens kijkt op tripadviser of andere sites om een hotel te boeken kan je hier soms een leuke deal doen voor weinig geld .af en toe checken is de boodschap.enig minpunt is een redelijk klein zwembad maar er is één dus toch een pluspunt in dit warme weer.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooie en ruime kamers.
Gelegen in een rustige buurt buiten het centrum en toch alles vlakbij. Wil je naar het centrum van Madrid dan neem je de metro, ook ideaal voor tussenstop naar de luchthaven. Lekker en uitgebreid ontbijt maar ook van je er luchen of dineren. En betaalbaar voor Madrid!

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 7 januari 2017

We kwamen terug van een rondreis in Cuba. We moesten overnachten vooraleer naar huis te kunnen vliegen. WE KWAMEN VAN DE HEL IN DE HEMEL. Een zeer comfortabel modern hotel. Uitstekend, ondermeer als je moet overnachten vooraleer een aansluitende vlucht te kunnen nemen.
Shuttle service naar en van luchthaven is uitstekend!
Zeer nette van alle gemak voorziene kamers. Prima bed. Vriendelijke behulpzame mensen. Kortom: een aanrader.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Martín G, Director General van Maydrit Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Thank you very much for share your kind comments.
We hope to see you again

Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

Van alles is veel: veel vriendelijkheid; veel toewijding; veel service; veel ruimte; veel keuze en veel vers bij het ontbijt; veel verrassingen die je krijgt bij bestellen van drinken.
We waren hier 1 nachtje op doorreis. Maar onze kinderen wilden wel langer blijven; zo fijn vonden ze het

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie