“Top!!!”

Geclassificeerd als nr. 74 van 12.964 Restaurants in Madrid
Wijk: Chueca
Wijk: Chueca
20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening, hoewel restaurant praktisch vol was is er een tafel voor ons
Alle gerechten delen
Super kwaliteit het gerecht met de langzaam gegaarde lamsschouder is mijn favoriet

Datum van bezoek: januari 2018

21 december 2017 beoordeeld

Het restaurant is een gezellige ruimte met grote ramen.
Het eten was heel lekker. Origineel en mooi geserveerd, vriendelijke bediening.
Ze hebben een heel uitgebreid assortiment aan wijnen en ze geven er goede raad in.
Beneden heb je een cocktailbar, ook heel tof om te aperitieven met hapjes!

Datum van bezoek: december 2017
8 maart 2017 beoordeeld

Leer anders eten. Dit restaurant heeft heel veel wijnen, bediening kan er veel over vertellen en dat is leuk. Zeker niet goedkoop maar wat wil je. Het eten is qua kwaliteit prima, maar wij hadden op advies porties gedeeld want dat kon makkelijk qua grote. Dus dit gedaan en alles wat op tafel kwam was heerlijk maar weinig. Dus je shared je eten, wat in Madrid vrij normaal is. Als je met z'n vieren aan tafel bent betekend dit concreet 1 hapje per persoon qua gerecht wat je besteld. we hadden zeker 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten maar we hadden echt nog trek. Voor ons was dit gewoon te weinig. Uiteraard kan je blijven bestellen maar dit restaurant is best prijzig dus daar zit best een limiet aan. Tip, borrel en snack voordat je hier naar toe gaat. Of ga daarna nog borrelen en snacken zoals wij gedaan hebben. keuken is prima van dit restaurant

Datum van bezoek: februari 2017
11 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Inventieve kaart - familiebedrijf - eerlijke lokale eigen teelt - prachtige wijnkaart - heerlijke kazen EN spotgoedkoop.

Datum van bezoek: januari 2017
21 december 2016 beoordeeld

Angelita heeft boven een wijnbar restaurant en beneden een cocktail bar waar je ook kleine bites kan bestellen. Wij hebben eerst een hapje gegeten in het restaurant en daarna nog een cocktail beneden gedronken. De kaart is niet heel groot, maar heeft veel leuke gerechten. Wij kozen de iberico ham, een gerecht met ansjovis en gegrilde paprika, een tomaten gerecht met ei en een gerecht met paddenstoelen. Alles was verrukkelijk en vooral het tomaten gerecht is een absolute aanrader. Als afsluiter namen we nog een kaasplankje en een chocolade brownie gerecht, ook geweldig. De kaart met wijnen per glas is enorm, kortom het is echt een feest om hier een hapje te eten.

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Angelita Madrid bekeken, bekeken ook

Madrid, Gemeenschap van Madrid

In Angelita Madrid geweest? Deel je ervaringen!