“Pas op bij het vragen van de rekening!”

Latinos Music Bar and Restaurant
Geclassificeerd als nr. 49 van 224 Restaurants in Gibraltar
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gedronken en gegeten, we waren eigenlijk opzoek naar wat te lunchen om vervolgens terug te gaan naar Spanje.
Wrap marokko smaakte prima beetje grote portie met salade en friet.
Waar je moet opletten is de prijs in GBP en in Euro.
Je bent Nederlander of niet, dus wij rekenden het bedrag uit met de huidige koers en bleek toch een verschil in negatieve zin voor ons te zijn van 10eurooo.
We hebben de bazin gevraagd hoe dit kan en zij zei dat de ondernemers op gebraltar een GBP prijs hanteren van 1,40gbp.
Hoe kun je dit oplossen?
A : Je wisseld je euro's voor pond.
B : je betaald met creditcard.
Wij kozen voor optie B
Ik adviseer dit ook bij het winkelen te doen want je wordt genaaid.

Datum van bezoek: september 2019

17 oktober 2018 beoordeeld

wij moesten zeer lang wachten voordat onze bestelling 1 wijn en 1 water werd bezorgd. toen wij met de pin wilde betalen moest ik 10 pond pinnen anders cash met ponden. deze had ik niet maar diegene waar ik moest betalen zei dat ik euro s terug zou krijgen. dus ik pin 10 pond en loop met hem naar binnen voor mijn euro s. maar ja dikke pech ik krijg ponden terug. toen ik hem erover aansprak zei hij dat het van de manager niet mocht en dat ik maar aan de overkant bij een wisselkantoor moest gaan omwisselen. Wat een service

Datum van bezoek: oktober 2018
11 augustus 2017 beoordeeld

eten matig (droog) en bediening niet bepaald alert maar het meest schandalige is dat de rekening 2 bedragen bevat, in ponden en euro. De rekening was 66 pond of 107 euro. Laat 66 pond nou ongeveer gelijk staan aan 75-77 euro. Dus als je in euro betaalt betaal je gewoon 32 euro extra. Pure oplichting en schandalig. Laat hje niet foppen en betaal ALTIJD in ponden!

Datum van bezoek: augustus 2017
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de mainstreet gelegen bar/restaurant.prijstechnisch leuk en het eten is ook niet slecht.alleen de bediening liep met een gezicht tot op de grond,zelden iemand gezien in de bediening die niets zei of ook niets afruimde.het ergste was de rekening,36 pond was volgens hun €55 ,zorg dus voor ponden of pinnen

Datum van bezoek: juli 2017
18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant, gezellig gelegen aan levendig plein. Met euro's betalen kan maar doe dat niet contant. De koers die men berekent van ponden naar euro's is zeer ongunstig. Op de rekening stond een bedrag in ponden maar ook in euro's om contant af te rekenen. We betaalden echter met een bankpas en dat scheelde zo'n 25%.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Latinos Music Bar and Restaurant bekeken, bekeken ook

In Latinos Music Bar and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!